تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821334201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استویچکف: فان خال در حال خراب کردن منچستریونایتد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استویچکف: فان خال در حال خراب کردن منچستریونایتد است خبرگزاری پانا: بازیکن پیشین بارسلونا برای این باور است که سرمربی هلندی یونایتدها در حال از بین بردن این تیم است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ مرداد ساعت 15:30

خبرگزاری پانا+استویچکوف

به‌ گزارش ‌خبرگزاری پانا و به نقل از اسپورت کاتالونیا، خبرهای زیادی در مورد فروش پدرو رودریگس به منچستریونایتد منتشر شده است. مبلغ این انتقال نیز 30 میلیون یورو اعلام شده است. با توجه به حضور لیونل مسی، لوئیس سوآرس و نیمار بدون شک فرصت زیادی به پدرو برای حضور در ترکیب بارسلونا داده نمی‌شود. به همین خاطر سران منچستریونایتد برای خرید این بازیکن اقدام کرده‌اند. قرار است این بازیکن 28 ساله پس از رویارویی بارسلونا با سویا در سوپر کاپ اروپا راهی اولدترافورد شود. هریستو استویچکف که به همراه بارسلونا پنج بار در لیگ فو‌تبا‌ل اسپانیا قهرمان شده و یک بار هم در اروپا جام گرفته است، اعلام کرد: انتقال پدرو به یونایتد کار درستی نیست. استویچکف در این زمینه گفت: هیچ وقت علاقه نداشتم با فان خال کار کنم. او در حال از بین بردن هسته اصلی تیم منچستریونایتد است. او در دوران مربیگری بارسلونا نیز همین کار را با کاتالان‌ها انجام داده بود. ویکتور والدس که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با منچستریونایتد قرارداد امضا کرد به یک نیمکت نشین محض در این تیم بدل شده است. فان خال رفتار خوبی هم با والدس ندارد. امیدوارم که پدرو نیز به صحبت‌های من گوش داده و به منچستریونایتد نرود. استویچکف که در سال 1998 توسط فان خال از بارسلونا کنار گذاشته شد، بار دیگر به انتقاد از این مربی پرداخت که 17 سال پیش او را از نوکمپ بیرون انداخته بود. استویچکف در این زمینه گفت: به هیچ وجه به فان خال احترام نمی گذارم. یک روز و زمانی که آسیب‌دیده بودم به همراه همسرم به نوکمپ رفتم. فان خال به سوی همسرم رفت و از او پرسید چطور ممکن است که تو همسر هریستو باشی! همسرم در پاسخ گفته بود هریستو این توانایی را دارد که بتواند توپ طلا را ببرد. بدون هیچ شکی دلیل جدایی من از بارسلونا در سال 1998 ‌لوئیس فان خال بود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن