تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814603878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نازل پمپ گاز جان راننده پژو را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نازل پمپ گاز جان راننده پژو را گرفت خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی ملکان آذربایجان شرقی از وقوع سانحه در یکی از جایگاه های CNG شهرستان و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ مرداد ساعت 17:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، سرهنگ "رمضان الله وردیان" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سانحه منجر به فوت در یکی از جایگاه های سوخت CNG، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی شهرستان به همراه اگیپ کشت پاسگاه فرشباف در محل سانحه حضور یافتند.
وی افزود: با بررسی صحنه وقوع سانحه و تحقیقات صورت گرفته از شهود عینی مشخص شد که راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در حال سوختگیری بوده که نازل پمپ گاز به صورت ناگهانی از باک خودرو خارج شده و به سر وی اصابت کرده و موجب فوت وی شده است.
فرمانده انتظامی ملکان آذربایجان شرقی عنوان کرد: با انجام اقدامات قانونی لازم جسد متوفی جهت اقدامات بعدی به بیمارستان انتقال داده شد.
الله وردیان به رانندگان توصیه کرد که باید توجه داشته باشند حتما سوختگیری خودروها توسط متصدیان حاضر در جایگاه ها صورت گیرد و رانندگان ضمن پارک خودرو در محل سوختگیری تا اتمام آن فاصله تعیین شده را رعایت کنند و متصدیان سوختگیری نیز ضمن طی آموزش های لازم از دخالت افراد متفرقه در امر سوختگیری ممانعت کنند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن