تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزوه 100 صفحه‌اي CIA و طرح‌هاي 40ساله امريكا براي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جزوه 100 صفحه‌اي CIA و طرح‌هاي 40ساله امريكا براي ايران
وزير سابق اطلاعات ضمن اشاره به داستان كشف جزوه 100 صفحه‌اي «سي.‌آي.‌اي» در وزارت اطلاعات در دولت دهم تأكيد كرد كه فتنه مختص سال 88 نيست.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حيدر مصلحي روز گذشته در همايش بسيج اساتيد و نخبگان حوزه‌هاي علميه قم و خراسان در مشهد با اشاره به ضرورت حضور نخبگان حوزه‌هاي علميه در عرصه جنگ نرم اظهار داشت: آنچه مسلم است، امروز دشمن در عرصه جنگ نرم به دنبال چهار محور تغيير افكار، تغيير رفتار، تغيير باورها و تغيير ساختارها بوده و متناسب با اين چهار محور بايد نظام تبليغاتي خود را مشخص كنيم و اولويت‌بندي اينگونه باشد كه در عرصه مقابله با جنگ نرم اولويت مبارزه با افكار مهم بوده يا رفتار يا باور يا ساختارها. وزير سابق اطلاعات با تأكيد براينكه همانگونه كه در دوران دفاع مقدس فقه دفاع وجود داشت، امروز نيز بايد فقه جنگ نرم داشته باشيم، ادامه داد: افسران و سربازان جنگ نرم نيز بايد با فقه اين جنگ آشنا باشند كه اين مسئله نيازمند حضور پررنگ حوزه‌هاي علميه است. مصلحي با تأكيد بر اينكه بايد در حوزه دفاع نرم نيز كار كنيم، گفت: سه سال پيش در وزارت اطلاعات از درون «سي.‌آي‌.اي» جزوه‌اي 100 صفحه‌اي يافتيم و البته بابت آن بسيار هزينه كرديم اما جالب اينجا بود كه پس از مطالعه و بررسي آن 100 صفحه ديديم كه آنها براي 30 و 40 سال آينده ما برنامه ريخته‌اند و هدف من از بيان اين مطلب اين بوده كه بدانيم طراحي‌هاي دشمن براي ما يك روز و دور روز و يك سال و دو ساله نيست.
وي تصريح كرد: وقتي جمعيت كف خيابان براي وداع و تشييع 270 شهيد را مي‌بينيم؛ همان جمعيتي كه هيچ‌كس پيش‌بيني حضورش را نمي‌كرد، چه انتظاري داريم كه دشمن چگونه طراحي كند؟ دشمن مي‌بيند كه اين ملت پا بر ركاب ولايت‌فقيه بوده و از همين حيث برنامه‌هاي 30 و 40 ساله براي ما مي‌ريزد. وزير سابق اطلاعات با تأكيد بر اينكه يكي از راهكارهاي دشمن عادي‌سازي مسائل بوده، گفت: دشمن به دنبال عادي‌‌سازي برخي مسائل بوده براي مثال چرا مذاكرات دو سال طول كشيد؟ پاسخ اين است كه دشمن به دنبال عادي‌سازي بود يعني اينكه اين مسئله عادي شود كه مسئولان ايراني و امريكايي مقابل هم بنشينند و صحبت كنند. مصلحي ادامه داد: در زمينه طراحي‌هاي برنامه‌هاي دشمن ذكر اين نكته حائز اهميت بوده كه چرا فتنه 88 در سال 88 رخ داد و چرا مهره آن ميرحسين موسوي بود، بايد به اين توجه كرد كه دشمنان در طراحي‌هاي خود دقيق عمل كرده و از خواص فردي مانند موسوي را انتخاب كرده و از زمان، سال 88 را انتخاب كرده و ببينيد كه دشمن چگونه طراحي كرده و چگونه به زمان‌بندي‌ها و اشخاص توجه مي‌كند كه البته بايد گفت فتنه تمام نشده و فقط مختص سال 88 نيست.
مصلحي با تأكيد بر حضور هدفمند حوزه‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي گفت: بايد از ظرفيت عظيم حوزه‌هاي علميه در اين شبكه‌ها استفاده شود و در اين راه به رويش‌هاي انقلاب نيز توجه كنيم همانگونه كه انقلاب ريزش دارد، رويش‌هايي هم دارد.
وي با اشاره به ظرفيت بزرگ مساجد در عرصه جنگ نرم يادآور شد: از ظرفيت مساجد استفاده نمي‌شود و اين ظرفيت به هرز رفته است؛ ظرفيت مساجد محلات در عرصه جنگ نرم بسيار مفيد بوده كه حوزه‌ها بايد به اين مسئله توجه كنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن