تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802444837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد؛ نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار در نشست خبری با خبرنگاران شرکت و از آنان تقدیر کرد .
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ مرداد ساعت 16:58

خبرگزاری پانا+نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری پانا ،مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه رئیس دولت تدبیر و امید بر همکاری و همراهی مسئولان با رسانه‌ها تاکید دارد، اظهار داشت: جامعه‌ای خوشبخت است که تکثر آرا، آزادی بیان و آزادی پس از بیان در آن تامین شده باشد.  ناصر کرمی از تهیه منشور حقوق شهروندی توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: در آموزش و پرورش استان بوشهر، شورای سیاستگذاری اطلاع رسانی تشکیل شده و نهایت همکاری را با رسانه‌ها خواهد داشت.
  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه سال تحصیلی جدید با ۱۸۶ هزار دانش آموز در استان آغاز می شود، ابراز داشت: این دانش آموزان در دو هزار و ۱۰۰ آموزشگاه و هشت هزار و ۷۰۰ کلاس درس به امر تحصیل خواهند پرداخت.
 کرمی ادامه داد: ۱۴هزار و ۱۰۰ همکار فرهنگی، وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان در سال جدید را بر عهده دارند.
 وی گفت: جایگاه استان بوشهر در کنکور در سال گذشته رتبه  ۲۰کشور بوده است که با برنامه ای سه ساله این جایگاه بهبود خواهد یافت. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور، پنج هزار نفر استخدام خواهند شد که تا ۲۱ مرداد امسال برای نام نویسی زمان دارند.
  کرمی اضافه کرد: از این تعداد، استان بوشهر در ابتدا ۱۵۰ سهمیه استخدامی داشته که با جدا شدن سهمیه شهدا، آمار معلمین استخدامی استان به ۸۵ نفر کاهش یافته و رایزنی های برای برگشت این سهمیه به حالت ابتدایی ادامه دارد. 
وی، بیشترین نیاز استان به معلمان را در حوزه آموزش ابتدایی، هنرستان و فنی و حرفه ای خواند و بیان کرد: رتبه بندی معلمان در سال های گشته در دست اجرا بوده که دارای امتیازبندی و شرایط خاصی در مقاطع تحصیلی مختلف است و از مهرماه امسال با شرایط آسان تری نسبت به قبل، اجرا می شود.
  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه طی چهارسال گذشته، آموزش و پرورش جذب نیرویی نداشته و هرساله تعدادی بازنشسته نیز داشته است و شمار بازنشستگان امسال این اداره کل نیز به ۸۳۰ نفر رسیده، با کمبود نیروی انسانی مواجه است.
 کرمی ادامه داد: اغلب این کمبود معلم در عسلویه و خارگ است که به دلیل شرایط خاص این دو نقطه، اکثر معلمان متقاضی انتقالی از آنجا به نقاط دیگری هستند.
 وی با شاره به یک‌هزار و ۸۰۰ نفر کمبود معلم در استان بوشهر افزود: این کمبود، از طریق اضافه تدریس، نوبت دوم، برون سپاری رشته های تحصیلی کار و دانش و از این قبیل موارد، جبران خواهد شد.
  کرمی تراکم دانش آموزان در کلاس های مدارس دولتی استان را 6/24 اعلام کرد و گفت: در صورت رعایت نشدن سقف ظرفیت در مدارس دولتی، به آنان تکذکر داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، در پایان از آغاز اجرای طرح سلامت دهان و دندان و قلب و عروق دانش آموزان زیر ۱۴ سال در سال تحصیلی جدید خبر داد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن