تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814661711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از 29 سال انتظار پیکر شهید عزیزالله راوند در زادگاهش به خاک سپرده شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پس از 29 سال انتظار
پیکر شهید عزیزالله راوند در زادگاهش به خاک سپرده شد
ساکنان بخش گنبکی ریگان پس از 29 سال چشم انتظاری، پیکر مطهر شهید عزیزالله راوند را بر دستان خود تشییع کرده و در زادگاهش به خاک سپردند.

خبرگزاری فارس: پیکر شهید عزیزالله راوند در زادگاهش به خاک سپرده شد



به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، ظهر امروز ساکنان بخش گنبکی ریگان پس از 29 سال چشم انتظاری، عزیزالله راوند سردار شهید غواص شرق کرمان را ساعت‌ها بر دستان خود تشییع کردند. شهید عزیز‌الله راوند که با شناسنامه برادرش به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از میهنش لبیک گفته بود، امروز بر دستان همرزمان و مردم شهرش تشییع و در زادگاهش روستای گلزار به خاک سپرده شد‌.

  عطر این شهید بزرگوار امروز در کوچه‌های بخش گنبکی پیچید و کودکان و نوجوان، پیر و جوان و زن و مرد را به مراسم استقبال خود کشاند. نماینده مردم ریگان، بم، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز روز‌ خاطره‌انگیزی در شرق استان کرمان و شهرستان ریگان می‌شود. حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی بیان داشت: مردم شرق استان کرمان و بخش گنبکی ریگان به خود می‌بالیم که بعد از گذشت 29 سال عطر شهید راوند در سراسر این خطه پراکنده شده است. وی افزود: شهدا با حضور خود دل‌های زنگار زده و به خواب رفته ما را بیدار کردند، آسایش و آرامش امروز در کشورمان به برکت خون شهدای گرانقدر است. غضنفرآبادی تصریح کرد: خدماتی که در سراسر جمهوری اسلامی به وجود آمده از جمله ایجاد شهرستان‌های تازه تاسیس ریگان، فهرج و نرماشیر و ... همه به برکت خون شهداست و هیچ کس نمی‌تواند از زیر دین شهدا بیرون آید.

  وی گفت: عزتی که امروز ملت ایران دارد و دشمن را مجبور می‌کند پای میز مذاکره بنشیند و دست از قلدری بردارد، ثمره خون این شهداست‌. نماینده مردم ریگان، بم، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: غواصان عزیزی که با دست بسته پرواز کردند به گونه‌ای عمل کردند که رعب و وحشت را در دل دشمن ایجاد کرده و دشمن تا قیام قیامت قدرت نکند به این آب و خاک و نظام و مملکت دست درازی کند. غضنفرآبادی تصریح کرد: این بصیرتی بود که شهدا از خود نشان دادند و زمانی که امام راحل فرمودند جبهه‌ها را پر کنید، شهید راوند که 14 سال داشت با شناسنامه برادرش به جبهه اعزام شد، این بصیرت و پاسخ دادن به ندای رهبر است‌. وی گفت: پیام مردم که می‌گویند ای شهیدان خیالتان راحت باشد ما صف به هم پیوسته سربازان وفادار به رهبر عزیر انقلاب اسلامی محکم تشکیل دادیم و هرگز نخواهیم گذاشت دشمنان و فتنه‌گران در این صف رخنه کنند‌.

  غضنفرآبادی بیان داشت: شهدا خیالتان راحت باشد شما که مردانگی کردید و به ندای رهبرتان پاسخ دادید ما نیز با درک شرایط حساس زمان تا پای جان از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دفاع می‌کنیم و تا پای جان سرباز رهبر عزیزمان هستیم. انتهای پیام/80014/ق30

94/05/20 - 16:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن