تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813346372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متوسط قيمت خريد شير خام توسط کارخانه‌هاي لبني ۱۱۴۰ تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶ب.ظ)
متوسط قيمت خريد شير خام توسط کارخانه‌هاي لبني ۱۱۴۰ تومان است موج - ساير رسانه ها؛ رئيس انجمن صنفي گاوداران با بيان اين که متوسط کشوري قيمت خريد شيرخام توسط کارخانه‌هاي لبني ۱۱۴۰ تومان است، گفت: واردات بي‌رويه گوشت، کره، شير خشک و پودر آب‌پنير توليد داخلي را در معرض خطر قرار داده است.
مهر نوشت:
سيد احمد مقدسي، رئيس انجمن صنفي گاوداران، با بيان اين که سازمان حمايت تاکنون اقدام مؤثري در جهت اجرايي کردن مصوبه خريد شيرخام به نرخ ۱۴۴۰ تومان انجام نداده است، اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه‌هاي صنايع لبني شيرخام را از دامداران حداکثر ۱۲۵۰ تومان خريداري مي‌کنند، ضمن اين که متوسط کشوري قيمت خريد اين کالا توسط کارخانه‌هاي لبني ۱۱۴۰ تومان است.
وي با اشاره به اين که تأخير در اجراي مصوبه مذکور سبب نابودي يک صنعت توليدي (دامپروري) توسط صنعتي ديگر (لبني) مي‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر قيمت تمام شده توليد هر کيلوگرم شيرخام براي دامداران ۱۴۷۶ تومان است.
مقدسي افزود: تداوم شرايط فعلي سبب مي‌شود دامداران به تدريج گاوهايشان را به کشتارگاه بفرستند، ضمن اين که حدود يک ماه قبل نماينده مردم آذربايجان شرقي وزير جهاد را زير سوال برده بود که آمار کشتار در اين استان بسيار افزايش يافته و گاوداران گاوهاي آبستن را کشتار مي‌کنند.
وي، دليل اين موضع را توليد غيراقتصادي و زيان دامداران عنوان کرد و گفت: در ۱۴ ماهي که مصوبه دولت اجرايي نشده بدهي‌هاي بانکي توليد کنندگان دو برابر شده است و بانک‌ها به آنان وام نمي‌دهند.
مقدسي درباره شرايط توليد و فروش گوشت قرمز اظهار داشت: هم اکنون قيمت تمام شده توليد هر کيلوگرم گوشت حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قيمت فروش آن حداکثر ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۱ هزار تومان است.
وي با انتقاد از واردات بي‌رويه گوشت قرمز به کشور، تصريح کرد: واردات گوشت، کره، شير خشک و پودر آب‌ پنير توليد داخلي را در معرض خطر قرار داده است بايد اين واردات ممنوع شود يا تعرفه آن افزايش پيدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن