تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814603836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار وزيران خارجه انگليس و کره جنوبي در سئول


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰ب.ظ)
ديدار وزيران خارجه انگليس و کره جنوبي در سئول موج - فيليپ هاموند امروز (دوشنبه) با «يون بيونگ سي» در سئول پايتخت کره جنوبي ديدار کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، فيليپ هاموند، وزير خارجه انگليس که در کره جنوبي به سر مي برد، با «يون بيونگ سي» همتاي کره اي خود ديدار و گفت و گو کرد.
بر اساس اين گزارش، وزيران خارجه انگليس و کره جنوبي درباره اختلاف دو کره جنوبي و شمالي و لزوم توقف فعاليت هاي هسته اي کره شمالي بحث و تبادل نظر کردند.
همچنين گفت و گو درباره اختلافات ارضي چين با کشورهاي آسياي جنوب شرقي از ديگر محورهاي بحث در اين ديدار بود. هاموند در اين باره تصريح کرد تنش در چين شرقي و درياي چين جنوبي بر ثبات منطقه تأثير مخرب دارد.
وزير خارجه انگليس همچنين با الگو قرار دادن توافق هسته اي ميان ايران و 1+5 براي کره شمالي اظهار داشت: «ما اميدواريم که موفقيت در دستيابي به تعامل ميان ايران و 1+5 الگويي براي تلاش ها جهت رفع اختلاف با کره شمالي باشد.
بسياري از تحليل گران بر اين باورند که با دستيابي ايران و شش قدرت جهاني به توافق هسته اي، بتوان تلاش ها براي منع کره شمالي از فعاليت هاي هسته اي را وارد مرحله جديدي کرد و توافق هسته اي الگويي جديد در مناسبات بين المللي ميان جهان غرب با کشورهاي شرقي ايجاد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن