تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814756594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف بيش از يک ميليون عدد قرص قاچاق در سردشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۱ب.ظ)
کشف بيش از يک ميليون عدد قرص قاچاق در سردشت موج - يک ميليون و 89 هزار و 153 عدد قرص قاچاق در شهرستان مرزي سردشت در استان آذربايجان غربي کشف و ضبط شد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرمانده انتظامي شهرستان سردشت گفت: در پي کسب خبري مبني بر اين که فردي در اين شهرستان اقدام به انبار، تهيه و توزيع قرص قاچاق مي‌کند، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران فرماندهي انتظامي قرار گرفت.
سرهنگ حسن شيخ نژاد افزود: با انجام يکسري تحقيقات محسوس و نامحسوس، محل فعاليت متهم شناسايي شد که پس از کسب دستور قضايي در يک اقدام غافلگيرانه محل مورد نظر بازرسي شده و اين ميزان قرص قاچاق کشف و ضبط شد.
وي بيان کرد: در بازرسي از محل ياد شده اين ميزان قرص قاچاق به ارزش تقريبي 10 ميليارد ريال کشف شد.
فرمانده انتظامي سردشت گفت: در اين زمينه يک نفر متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مقام‌هاي قضايي شد.
شيخ نژاد از کشف 11 کيلو و 820 گرم شيشه و پيش ساز آن در يک هفته اخير خبر داد و گفت: افرادي به هويت‌هاي نامعلوم با تشکيل يک باند و داير کردن محل پخت اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر شيشه در اين شهرستان مي‌کردند که موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران عمليات ويژه پليس مواد مخدر استان، پليس مواد مخدر و پليس امنيت عمومي شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از حصول اطمينان از صحت فعاليت اعضاي باند در محل اعلامي با بهره گيري از منابع محلي به منطقه مورد نظر عزيمت کردند و پس از انجام تلاش‌هاي لازم و با در نظر گرفتن وضعيت جغرافيايي محل و حفظ مسائل حفاظتي و امنيتي در يک اقدام هماهنگ و ضربتي از چندين طرف محل را محاصره و وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامي سردشت عنوان کرد: در اين عمليات ماموران علاوه بر کشف 11 کيلو و 820 گرم موادمخدر شيشه، 66 کيلو و 400 گرم شيشه آبکاري شده و پنج کيلو و 510 گرم اسيد پيش ساز مواد مخدر صنعتي را نيز کشف و ضبط کردند.
شيخ نژاد گفت: با توجه به حضور نيافتن فرد يا افرادي در محل اختفاي مواد کشف شده، دستگيري تهيه کنندگان مقدور نشد اما دستگيري قاچاقچيان کماکان در دستور کار پليس قرار دارد.
شهرستان مرزي سردشت در جنوب آذربايجان غربي و هم مرز با کشور عراق، يکي از مبادي ورود مواد مخدر شيشه به کشور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن