تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) صورت می‌گیرد میزبانی مردم اسلامشهر از 2 شهید گمنام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) صورت می‌گیرد
میزبانی مردم اسلامشهر از 2 شهید گمنام
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر پیکر مطهر دو شهید گمنام را در این شهرستان تشییع و خاکسپاری می‌کنند.

خبرگزاری فارس: میزبانی مردم اسلامشهر از 2 شهید گمنام



به گزارش خبر گزاری فارس از غرب استان تهران، در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در این شهرستان تشییع و تدفین می‌نمایند.
 
در سالروز شهادت رئیس مکتب شیعه ،مردم شهرستان اسلامشهر با استقبال و میزبانی از دو لاله گمنام خونین کفن مدافع کیان مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر وفاداری و لایتمداری خود از آرمانهای ولای شهد ا به نمایش می گذارند.
 
پیکر دو شهید گمنام ولی آشنا برای ملت ایران اسلامی ساعت9 صبح روز سه شنبه هفته جاری از مسجد حسین ابن علی (ع) شهرک قائمیه تا بوستان ملت این منطقه، با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
 
مراسم شبی با شهدا و وادع با این شهیدان گمنام سرافراز میهن اسلامی روز دوشنبه 19 مردادماه جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محل مسجد حسین ابن علی (ع) واقع در اسلامشهر ـ فلکه اول شهرک قائمیه با حضور دلباختان، همرزمان و ارداتمندان به ساحت مقدس شهیدان و با مداحی نوحه خوانی و مرثیه سرائی مداحان عصمت و طهارت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/67021

94/05/19 - 16:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن