تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب رشته براي داوطلبان ارشد پزشکي 2 ساعت تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳۴ب.ظ)
انتخاب رشته براي داوطلبان ارشد پزشکي 2 ساعت تمديد شد موج - رئيس مرکز سنجش آموزش پزشکي از تمديد مهلت 2 ساعته انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکي با توجه به تقاضاهاي متعدد داوطلبان شرکت در اين آزمون خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدحسين پورکاظمي افزود: داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد پزشکي که تاکنون موفق به انتخاب رشته / محل نهايي خود نشده‌اند مي‌توانند از ساعت 9 تا 11 صبح روز شنبه، 24 مرداد، نسبت انتخاب يا ويرايش رشته اقدام کنند.
وي با تأکيد بر اين که اين مهلت قابل تمديد نخواهد بود، گفت: در چند نوبت مهلت انتخاب رشته / محل و ويرايش آن در تير و مرداد تمديد شد و اين دو ساعت آخرين مهلت خواهد بود.
پورکاظمي با اعلام اين که تعداد 20 هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد پزشکي مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، افزود: تاکنون 17 هزار نفر به سايت Sanjeshp.ir مراجعه و نسبت به انتخاب رشته / محل خود اقدام کرده‌اند که آنان نيز در اين فرصت دو ساعت اجازه ويرايش انتخاب‌هاي خود را دارند.
رئيس مرکز سنجش آموزش پزشکي درخصوص معرفي استعدادهاي درخشان بدون آزمون و با آزمون نيز گفت: دانشگاه‌هاي علوم پزشکي تا پايان وقت اداري روز شنبه، 24 مرداد، فرصت دارند واجدين شرايط خود را با توجه به آيين‌نامه مربوطه به مرکز سنجش آموزش پزشکي معرفي کنند.
وي با تأکيد بر اين که به همه دانشگاه‌هاي علوم پزشکي دسترسي ورود به سايت مرکز سنجش براي ثبت نام واجدين شرايط بدون آزمون و با آزمون، از تاريخ 14 تا 24 مرداد داده شده است، گفت: شاگرد اولي‌ها نيز همزمان با اعلام نام آن‌ها از سوي دانشگاه به مرکز سنجش مي‌توانند نسبت به انتخاب رشته / محل خود تا 24 مرداد اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن