تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی فضلی: 4 هزار نفر برای داوطلبی در انتخابات آینده اعلام آمادگی کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: رحمانی فضلی: 4 هزار نفر برای داوطلبی در انتخابات آینده اعلام آمادگی کرده اند سیاست > انتخابات - وزیر کشور انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری را مهم توصیف کرد و گفت: تاکنون 4 هزار نفر خود را در معرض داوطلبی انتخابات قرار داده اند و در مناسبت های مختلف، اعلام حضور کرده اند.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: از نظر سیاسی امکان رقابت در این دوره بسیار بالا پیش بینی می شود و وزن کشی درست سیاسی را در عرصه سیاست کشور خواهیم داشت.
وی ادامه داد: امیدواریم در زمینه نظارت و اجرا، زمینه های رقابت اصولی، قانونی و باشکوه برای انتخابات فراهم آید. پیش بینی رقابت باشکوهی را داریم و ما به عنوان وزارت کشور در امر اجرا فعال خواهیم بود.
رحمانی فضلی به فعالیت وزارتخانه متبوعش در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه در جهت آماده کردن فضای انتخابات، آماده کردن شرایط آرام، مهیا کردن شرایط منطقی و آماده کردن شرایط قانونی فعال است.
وی اضافه کرد: فضای انتخابات سالم و انتخاباتی که به دور از شائبه ورود هرگونه دخالت غیرقانونی در انتخابات باشد را فراهم خواهیم کرد و وزارت کشور در این زمینه نیز همانند سایر وظایف مطرح شده، اهتمام دارد.
وزیر کشور ادامه داد: باید آماده ایجاد فضای مشارکتی، تقویت حضور باشکوه مردم و فراهم آوری فضایی توام با امنیت باشیم. این موضوعات در انتخابات آتی حائز اهمیت است و در این باره نیازمند تلاش و جدیت خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم.
رحمانی فضلی خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: وزارت کشور برای کمک به شما در انتخابات آمادگی دارد تا ان شاءالله انتخاباتی باشکوه و قانونی برگزار شود. 29213

کلید واژه ها: عبدالرضا رحمانی فضلی - انتخابات مجلس دهم -




دوشنبه 19 مرداد 1394 - 15:10:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن