تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804007474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه برگزاري آزمون استخدامي مربيان پيش‌دبستان با عدالت منافات دارد/ کمبود 65 هزار معلم در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰ب.ظ)
احمدي لاشکي در نطق ميان دستور: نحوه برگزاري آزمون استخدامي مربيان پيش‌دبستان با عدالت منافات دارد/ کمبود 65 هزار معلم در کشور موج - عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: نحوه برگزاري آزمون استخدامي مربيان پيش‌دبستاني با عدالت منافات دارد که بايد بررسي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم احمدي لاشکي عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور امروز (19 مردادماه 94) اظهار داشت: 17 مرداد روز خبرنگار و روز سرداران بيداري جامعه همچنين حاميان جبهه دانايي را تبريک مي‌گويم و انتظار دارم همگان اعم از مجلس و دولت در حمايت از اين قشر فهيم تمام تلاش خويش را جهت التزام بخشي و سامان‌دهي امنيت و ثبات شغلي به ويژه رفع مشکلات بيمه‌اي اين عزيزان مصروف دارند.
وي با اشاره به تجمع 48 ساعته برخي معلمان در مقابل مجلس افزود: دو روز است به صورت متوالي عده‌اي در بيرون از مجلس فرياد از سر حق خواهي سر داده‌اند و به انتظار نشسته‌اند و چه سخت است شب را به صبح رساندن، هرچند که همکاران همچون قاضي‌پورها و حسيني‌ها ديشب مراجعه کردند و اين نشان از همراه بودن نمايندگان با مردم دارد.
نماينده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شوراي اسلامي همچنين تصريح کرد: از سوي وزارت آموزش و پرورش مقرر شد که به منظور تأمين نيروي انساني متعهد و کارآمد مورد نياز تعداد 3 هزار و 704 نفر از افراد واجد شرايط از طريق برگزاري آزمون به صورت پيماني استخدام شوند.

احمدي لاشکي ضمن تشکر از وزير آموزش و پرورش در اين خصوص، اشکالاتي به اين شرايط پذيرش فرهنگيان وارد کرد و متذکر شد: اعلام کسري شما به صورت رسمي حدود 770 هزار ساعت است و اين يعني 65 هزار معلم کم داريم.
وي خطاب به وزير آموزش و پرورش گفت: شما زحمت حدود 5 هزار و 637 مدرسه زير 7 نفر دانش‌آموز همچنين 7 هزار و 476 مدرسه 8 الي 15 نفر دانش‌آموز را متقبل مي‌شويد که جاي تشکر دارد و از سويي وظيفه است.
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي با اشاره به 9 ميليون و 700 هزار بي‌سواد در کشور خاطرنشان کرد:‌ بيش از اين ديگر نبايد اتفاقات تلخ بي‌سوادي در کشور رونق پيدا کند.
احمدي‌لاشکي در ادامه اين مطب تأکيد کرد: بايد مدارس با دانش‌آموزان تعداد اندک را نيز سازمان‌دهي و هدايت کرد؛ در قانون و الحاق دو تبصره و ماده 17 مصوب 19 مهر ماه 91 وزارت آموزش و پرورش موظف شد حداکثر ظرف مدت دو سال کليه نيروهاي خريد آموزشي و مربيان پيش دبستاني خود را از طريق آزمون در اولويت استخدام قرار دهد.
وي با بيان اينکه اين گروه‌ها بايد در يک آزمون با يکديگر رقابت مي‌کردند تأکيد کرد: در صورت وجود چنين آزموني از شانس مطلوب‌تري براي ورود برخوردار بودند اما عملاً روند پيش رو اين فرصت را از آنان سلب کرده است.
نماينده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شوراي اسلامي در ادامه مطرح کرد: اين آزمون به نام عده‌اي و به کام عده‌اي ديگر برگزار خواهد شد.
احمدي‌لاشکي همچنين متذکر شد: در اين آزمون استان‌ها به دو رتبه تقسيم شدند که با عدالت منافات دارد. برخي استان‌ها در صدد هستند نيروي بومي جذب کنند و برخي ديگر نيز ظريب 1.4 نمره کسب شده را لحاظ مي‌کنند.
وي ضمن پيشنهاد در خصوص جذب نيروهاي آموزش و پرورش اضافه کرد:‌ اگر قرار است فرياد رساي عزيزان نيروهاي خريد خدمات آموزشي و پيش دبستاني شنيده شود،‌ سقف سني براي اين گروه‌ها 5 سال اضافه شود.
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ضمن درخواست موافقت با طرح حق‌التدريسي که در ساعتي ديگر با کميسيون‌هاي مشترک بودجه، اجتماعي، آموزش و تحقيقات مجلس برگزار مي‌شود ادامه داد: با رأي مثبت به اين طرح مي‌توانيم مشکلات معلمان حق‌التدريس را حل کنيم.
اين نماينده خطاب به باهنر گفت: نايب‌رئيس بزرگوار! 48 ساعت تمام معلمان در بيرون از مجلس منتظر بودند و اين با اصل 75 منافات ندارد.
احمدي لاشکي همچنين خطاب به نوبخت رئيس سازمان برنامه و بودجه افزود: شاخص‌هاي توابع اعتبارات ماده 180 بعضاً کارشناسي نبوده و با وضعيت موجود منطبق نيست و همين تضمين ظلمي آشکار براي برخي حوزه‌ها است. انتظار دارم قبل از هرگونه اقدام استاني نسبت به اصلاح روند اين طرح اقدام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن