تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802220476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمينه‌هاي مساعد براي حضور سرمايه‌گذاران در حوزه حمل‌ونقل ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۱۷ب.ظ)
زمينه‌هاي مساعد براي حضور سرمايه‌گذاران در حوزه حمل‌ونقل ايران موج - معاون برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي در ديدار با معاون وزير اقتصاد ترکيه با اشاره به زمينه‌هاي مساعد براي حضور سرمايه‌گذاران در حوزه حمل‌ونقل ايران گفت: ايران در حمل‌ونقل به ۲۰ ميليارد دلار سرمايه‌گذاري نياز دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، امير اميني، معاون برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي، عصر ديروز با آدنان ييلديريم، معاون وزير اقتصاد ترکيه، در محل ساختمان شهيد دادمان وزارت راه و شهرسازي ديدار و گفت و گو کرد.
ييلديريم در ابتداي اين نشست با بيان اين که از سفر به ايران بسيار خوشحال است، به هدف از سفر خود به کشورمان اشاره کرد و گفت: پيش از اين مقرر شده بود طي سفري يک روزه و به منظور بازديد از نمايشگاه صنعت ساختمان ايران که هم اکنون در حال برگزاري است در ايران حضور داشته باشم، اما؛ با توجه به اينکه چند روز گذشته با سفير ايران در ترکيه ديدار کردم مقرر شد اين سفر دو روز افزايش يابد تا ديدارهاي مفيدتري با برخي مسوولان ايران داشته باشم.
وي از حضور پنج نماينده اتحاديه‌هاي پيمانکاري ترکيه‌اي در اين سفر خبر داد و افزود: در اين سفر از پنج گروه متخصص در ساختمان‌سازي و ساير گروه صنعتي که بسيار فعال هستند بهره مي‌بريم تا همکاري و گسترش روابط ميان ترکيه و کشور دوست و همسايه‌اش يعني ايران نسبت به گذشته افزايش يابد. ما علاقمند هستيم اين روابط به خصوص در زمينه‌هاي تجاري و اقتصادي پيشرفت بيشتري داشته باشد. در دوره جديد، اين سطح از روابط نقش بسياري در اهداف مدنظر خواهد داشت.
ييلديريم با بيان اين که اين اتحاديه‌هاي پيمانکاري تاکنون ۸۶۰۰ پروژه را در کشورهاي مختلف دنيا با مبلغ ۳۱۳ ميليارد دلار به سرانجام رسانده يا در حال انجام هستند، گفت: اين شرکت‌ها در حوزه‌هاي جاده‌اي، مترو، راه‌آهن، سيستم آب‌رساني، صنعت ساختمان، مراکز تجاري و هوايي فعال هستند و در اکثر کشورها چنين پروژه‌هايي را تکميل کرده‌اند که مي‌توان به راه‌آهن اتيوپي، فرودگاه دوحه و سالن المپيک ترکمنستان اشاره کرد.
معاون وزير اقتصاد ترکيه با يادآوري اين که برخي شرکت‌هاي بزرگ ترکيه‌اي هم اکنون حضور دارند و سرمايه‌گذاري‌هاي بزرگي را هم انجام داده‌اند، اظهار کرد: ترکيه در صنعت ساختمان تجارب مفيد و متعددي دارد که قطعا با حضور اين شرکت‌ها در ايران مي‌توان به پيشرفت کشور دوست و برادر خودمان کمک کنيم.
وي همچنين پيشنهاد کرد: ترکيه و ايران به‌طور مشترک در ساير کشورها فعاليت کنند که اين موضوع مورد استقبال معاون وزير راه و شهرسازي قرار گرفت.
در ادامه اين نشست نمايندگان هر پنج شرکت ترکيه‌اي به نام‌هاي STFA، شرکت ساختماني يوکسل، شرکت پيمانکاري اثر، شرکت ساختماني کالايون و شرکت ساختماني جنگيز گزارشي از عملکرد و اقداماتي که در حوزه‌هاي صنعت ساختمان، انرژي، حمل‌ونقل، راه‌آهن، فرودگاه، جاده سازي، مترو و ساير بخش‌ها در کشورهاي مختلف آسيايي، اروپايي، آفريقايي و غيره انجام داده يا در حال انجام‌اند، گزارش ارائه کردند.
اين شرکت‌ها هر کدام پس از بيان گزارش عملکرد، اشتياق و استقبال خود را براي سرمايه‌گذاري در ايران به معاون وزير راه و شهرسازي ايران اعلام کردند.
در ادامه اين نشست، امير اميني ضمن اظهار خرسندي از توسعه روابط ميان ايران و ترکيه پس از توافق وين تأکيد کرد: ايران و ترکيه طي سال‌ها پيوندي ناگسستني داشته و تاکنون در اين مدت هيچ عاملي نتوانسته در اين رابطه خللي ايجاد کند.
وي افزود: بايد بگويم ترکيه در دوران تحريم ايران به کمک مان آمد و در کنارمان بود که از خاطرمان نمي‌رود.
معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اين که تاکنون بسياري از شرکت‌هاي ترکيه‌اي مثل کيسون و کوزو در ايران حضور يافته و به امر ساختمان‌سازي مشغول‌اند، خاطرنشان کرد: شرکت ساختمان‌سازي کوزو تاکنون يک مجموعه ۱۳ هزار واحدي و هم اکنون در يکي از شهرهاي جديد مجموعه ۳۰ هزار واحدي مسکن را در دست اجرا دارد.
وي اظهار کرد: با توجه به اين که ايران هم شرکت‌هاي ساختمان‌سازي متعدد و با تجربه‌اي دارد، مي‌توان با همکاري شرکت‌هاي ترکيه‌اي و ايراني در ساير کشورها همکاري مشترکي را آغاز کرد.
اميني ترکيه را دروازه ايران براي ورود به اروپا خواند و اظهار کرد: ما با کمال ميل آماده پذيرش سرمايه‌گذاران در حوزه توسعه زيرساخت‌هاي کشور هستيم، چون زيرساخت‌هاي موجود در ايران تنها به توسعه خودمان کمک نمي‌کند، بلکه بر توسعه منطقه نيز تأثير دارد.
معاون وزير راه و شهرسازي افزود: با يک برآورد مي‌توان گفت که ايران در حمل‌ونقل به ۲۰ ميليارد دلار سرمايه‌گذاري نياز دارد که ۸ ميليارد دلار از اين رقم مربوط به توسعه زيرساخت‌ها و مابقي براي توسعه ناوگان است و بايد بگويم زمينه‌هاي خوبي براي حضور سرمايه‌گذاران وجود دارد و بستر همکاري‌ها باز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن