تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816491734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی: باور کنید 150 هزار تومان می گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رحمانی: باور کنید 150 هزار تومان می گیریم




بختیار رحمانی که شروع تازه ای در تراکتور داشته ، به تیم ملی بازخواهد گشت تا مثل قبل یکی از امیدواری های کی روش در خط هافبک باشد.





ورزش سه: بختیار رحمانی روزهای سختی را پشت سر گذاشت. مصدومیت و همراه آن مشکل کارت پایان خدمت، برای حدود یک سال او را از تیم ملی و فوتبال دور کرد. حالا بختیار با کوله باری از آمادگی برگشته تا هم در لیگ بازی کند و هم پیراهن تیم ملی را بپوشد.

تصمیم تونی روی چشم من!

خدا را شکر که بعد از مدتها توانستم در لیگ بازی کنم. دنبال فرصت بودم تا دوباره شروع کنم و به اهدافم برسم. تراکتورسازی را انتخاب کردم، چون تیم قدرتمندی است و هواداران خونگرمی دارد. اینجا می تواند به من کمک کند تا بهتر شوم و به روزهای اوجم برگردم. بازی اول را فیکس بودم اما بعد از بازی حالم خیلی بد شد. فشارم افتاد و 5،6 سرم زدم تا به حالت اولیه برگردم. برای دربی تبریز هم تشخیص تونی بود که از ابتدا بازی نکنم. تصمیم های او را روی چشم می گذارم و برایش احترام قائلم. البته 15 دقیقه به زمین آمدم و از خودم راضی بودم. فکر می کنم کادر فنی هم از عملکردم رضایت داشتند.

برای کی روش باید جبران کنم

شما شاهد بودید که قبل از جام جهانی خیلی تلاش کردم تا در لیست نهایی باشم. خوشبختانه همینطور هم شد و من از جام جهانی و حضور در برزیل تجربیات گرانبهایی را اندوختم.بعد از آن مشکلاتی برایم پیش آمد، مثل سربازی و مصدومیت. این اتفاق ها مرا از تیم ملی دور کرد. البته مقطعی که مصدوم بودم، کی روش مرا به تیم ملی دعوت کرد. تشکر می کنم از او که به من اعتقاد داشت. شاید هیچ کسی چنین کاری نمی کرد اما کی روش مرا با آسیب دیدگی دعوت کرد تا زیر نظر کادر پزشگی کار کنم. تشکر می کنم از او و همین جا می گویم که باید جواب محبت هایش را بدهم. باید برای او جبران کنم.باید برگردم و کمکش کنم تا تیم ملی به موفقیت برسد. امیدوارم که بتوانم.

پرتغالی بودن تونی ربطی به لیست تیم ملی ندارد

نمی دانم این شایعه ها از کجا در می آیند. اصلا این حرف ها نیست که تونی بخواهد در لیست تیم ملی دخالت کند. نه در شخصیت تونی است و نه کی روش. بازیکنانی از تراکتورسازی که قرار است به تیم ملی دعوت شوند، همگی در گذشته نیز دعوت شده اند. احمد عبدالله زاده و سروش رفیعی در فولاد به تیم ملی دعوت شدند. اخباری هم در سایپا بود که دعوت شد. خودم هم که قبلا بودم. فکر نمی کنم این شایعه درست باشد و باید از بیخ و بن تکذیبش کرد.

باور کنید 150 هزار تومان می گیریم!

باور کنید مبلغ قراردادی که بسته ایم ، 150 هزار تومان برای یک فصل است. حتی می توانید سری به فدراسیون فوتبال بزنید و رقم قرارداد ما را ببینید. با تمام این تفاسیر ، انگیزه فراوانی داریم تا تراکتورسازی به موفقیت برسد. تیممان خوب است و فقط نیاز داریم کمی هماهنگ شویم. هواداران از ما قهرمانی می خواهند و امیدوارم که بتوانیم خواسته آنها را برآورده کنیم.

بعضی ها در اهواز اذیتم کردند

شرایط زندگی در خوزستان به دلیل گرما و آب و هوا سخت بود اما همه را تحمل کردم تا بهترین عملکرد را برای فولاد داشته باشم. حتی هر سال چند پیشنهاد داشتم که ردشان می کردم. اما بعضی آدم ها خیلی اذیتم کردند. من در فوتبالم بی حاشیه بودم اما از دست خیلی ها دلگیرم. اسم شان را نمی گویم، ولی جدایی از فولاد برایم سخت بود. البته فوتبال حرفه ای شده و من هم حالا بازیکن تراکتورسازی هستم. خوشحالم که در تبریز بازی می کنم و خوشحالتر می شوم وقتی که بتوانم برای تراکتورسازی و هوادارانش بازیکن موثری باشم.







تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن