تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818814769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دوره آموزشی کاربر آندروید برای اولین بار دراستان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: برگزاری دوره آموزشی کاربر آندروید برای اولین بار دراستان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - سرپرست مرکز اموزش فنی و حرفه ای شهرکرد گفت : دوره آموزشی کاربر آندروید ( ویژه تلفن ها و سایر دستگاه های هوشمند) برای اولین بار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد در حال برگزاری می باشد.

بهزاد وهابی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبر انلاین افزود یکی از پر رونق ترین مشاغل در زمینه کسب و کارهای وابسته به صنعت آی تی در جهان، امروزه تولید و توسعه نرم افزارهای موبایل می باشد و درآمدی که این صنعت در جهان به خود اختصاص داده هر ساله با رشد بسیار زیادی در حال بالا رفتن می باشد.
وی اضافه کرد: در ایران نیز با توجه به اینکه رشد استفاده از تلفنهای هوشمند به نسبت دیگر کشورهای جهان شدت بالایی دارد، به گونه ای که در سال ۲۰۱۳ ایران بالاترین نرخ رشد استفاده از تلفنهای هوشمند در بین تمامی کشورهای دنیا را داشته است، و میزان ورود و فروش این نوع گوش های در ایران سال به سال بیشتر می شود، ورود به این بازار می توان سود زیادی را نصیب افراد نماید.
وی افزود: این تعداد دارنده گوشی های هوشمند، قطعا نیاز به نرم افزار و برنامه های کاربردی و سرگرمی دارند و این بستر مناسبی را برای کسب درآمد و حتی پایه گذاری یک کسب و کار مطمئن و پر سود ایجاد کرده است.
وهابی گفت: همچنین با توجه به آمارهای موجود نسبت استفاده از سیستم عامل اندروید در گوشی های هوشمند در ایران بالای ۸۰ درصد می باشد و تمامی این موارد لزوم وارد شدن به این بازار را بیش از پیش اثبات می کند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 19 مرداد 1394 - 08:33:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن