تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود برگشت نقدی پس از خرید به نظام بانکی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: با توسعه بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور برگشت نقدی به کارت بانکی وارد سیستم بانکی کشور شد.

به گزارش تراز ، عبدالرضا شریفی حسینی معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده با بیان اینکه، صنعت بانکداری کشور بیش از هر صنعت دیگر دارای محصولات مدرن است، افزود: در همین راستا ایران کارت به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه بانکی به بازار وارد شده که مشتریان با استفاده از آن خرید سودمندی را تجربه خواهند کرد.

شریفی حسینی ادامه داد: با بهره گیری از ایران کارت علاوه بر اینکه بخشی از مبلغ خرید به صورت برگشت نقدی دریافت می شود مشتریان از امتیاز های تشویقی نیز بهره مند می شوند.

وی در تشریح این مطلب گفت: برگشت نقدی ایران کارت به گونه ای است که فرد دارنده کارت با هر خرید از هر پایانه فروشگاهی یا درگاه اینترنتی عضو شتاب درصدی از مبلغ خرید خود را دریافت می کند.

شریفی حسینی تاکید کرد: امتیاز تشویقی نیز امتیازی است که به ازای هر خرید به فرد اختصاص می یابد و با افزایش آن سطح رنگ کارت تغییر می کند و البته تغییر سطح رنگ به معنای برگشت پول بیشتر است. ایران کارت در چهار رنگ آبی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم ارایه شده و هر رنگ معرف درصد برگشت نقدی و امتیاز تشویقی است.


منبع: تسنیم



زمانبندی انتشار: 18 مرد 1394 - 16:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن