تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش‌های پاییزی خوب و نرمال برای استان اصفهان در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بارش‌های پاییزی خوب و نرمال برای استان اصفهان در راه است استان‌ها > اصفهان - رئیس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: باتوجه به مدل‌های پیش بینی، بارش‌های پاییزی خوب ونرمال به ویژه در اواخر فصل خواهیم داشت و این مژده را می‌دهیم که امسال وضعیت بارشی خوبی داشته باشیم.


به گزارش مهر، حسن خدابخش در ارتباط با پیش بینی آب و هوای استان اصفهان اظهار داشت: در سال زراعی جاری یعنی از مهرماه ۹۳ تا پایان شهریور ۹۴ وضعیت بارندگی در مناطق غرب استان نسبتا خوب بوده است اما در شرق و به ویژه شمال شرق و مرکز میزان بارش کمتر از حد نرمال است. وی افزود: از سویی به دلیل وضعیت دمایی رو به افزایش و افزایش بارش به شکل باران به جای برف، ذخیره بارش های جامد کاهش یافته و با توجه به میزان مصرف، ذخیره‌های آبی با وجود بارش بیش از حدنرمال در غرب رو به کاهش است. رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت دمایی در زمستان گذشته گرمتر از سال جاری بود، تاکید کرد: تابستان امسال نسبت به سال گذشته کاهش دما روبرو بوده ایم اگرچه نسبت به وضعیت نرمال افزایش دما داریم. وی با پیش بینی بارش‌های جوی امسال ادامه داد: با توجه به شرایط جوی که سیستم‌های شمالی اجازه نفوذ به سمت و سوی کشورمان یافته است اگر شرایط ناپایدار جوی همراهی کند شرایط مناسب بارشی برای ماه‌های آینده پیش‌بینی می‌شود. خدابخش تاکید کرد: بر این اساس با توجه به اکثر مدل های پیش بینی بارش‌های پاییزی خوب و نرمال به ویژه در اواخر فصل خواهیم داشت و می توانیم این مژده را بدهیم که امسال نسبت به چند سال گذشته وضعیت خوبی داشته باشیم. وی اضافه کرد: برای پاییز و زمستان امسال افزایش نیم تا یک و نیم درجه ای دما پیش بینی می شود. رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی استان اصفهان در ارتباط با اینکه آیا بارش ۲۹ تیرماه سابقه داشته است یا خیر نیز بیان داشت: حدود ۶۰ سال پیش در تیرماه چنین بارشی را در کشور شاهد بودیم و البته ۳۰ سال پیش نیز بارش شدیدی در تیرماه وجود داشته‌ که البته شدت بسیار پایین تری نسبت به بارش اخیر در تیرماه داشته است.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




یکشنبه 18 مرداد 1394 - 16:41:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن