تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستیار برانکو: ما با آب معدنی های اصفهان مشکلی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دستیار برانکو: ما با آب معدنی های اصفهان مشکلی نداریم ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس تهران در گرمای اهواز مغلوب استقلال خوزستان شد.


خبرورزشی نوشت: پس از این دیدار اظهارات مختلفی به گوش رسید و... در این ارتباط بد ندیدیم با مصطفی قنبرپور دستیار ایرانی برانکو صحبت کنیم. بي‌تعارف دليل اصلي شكست شما در اهواز گرما بود؟
قطعاً بي‌تأثير نبوده است. هم گرما و هم گرد و غبار شرايط سختي براي ما به وجود ‌آورد. شما خودتان هفته اول ديديد كه پرسپوليس به رغم تساوي، نمايش خوبي ارائه داد. به نظر مي‌رسد اين حرف‌ها كمي توجيه باشد و...
من نمي‌خواهم چيزي را توجيه كنم اما هواي غبار گرفته اهواز شيرازه تيم ما را از هم پاشيد. در آن آب و هوا و گرد و غبار هيچ تيم ايراني‌ نمي‌تواند نتيجه بگيرد. (به شوخي) آقاي قنبرپور، هفته بعد هم با سپاهان بازي داريد. لابد بعد از گرماي اهواز بحث آب‌معدني‌هاي اصفهان مطرح مي‌شود؟!
(مي‌خندد) نه آقاجان! چه دليلي دارد؟! ما با آب‌معدني‌هاي اصفهان مشكلي نداريم. اتفاقاً به اصفهان مي‌رويم تا برنده شويم. مطمئن هستيد كه مي‌توانيد سپاهان را شكست بدهيد؟
چرا كه نه؟! من اعتقاد دارم اگر براي مساوي به فولادشهر اصفهان برويم، مي‌بازيم. به همين خاطر بايد براي برد به زمين سپاهان برويم. بچه‌ها از انگيزه زيادي برخوردارند و تعصب پرسپوليس را همين هفته در اصفهان خواهيد ديد. قبول كنيد كه هواداران پرسپوليس نگران بازي اين هفته هستند.
هواداران حق دارند. آنها از روي تعصب و علاقه اين نگراني را دارند ولي قول مي‌دهم پرسپوليس متفاوتي را جلوي سپاهان ببينند. بعد از بازي با استقلال خوزستان آقاي برانكو به عنوان يك مربي حرفه‌اي با بچه‌ها صحبت و از لحاظ روحي - رواني آنها را ريكاوري كرد. سپاهان هم مدعي قهرماني است؛ فراموش نكنيد.
در ليگ 16 تيمي هيچ تيم ضعيفي وجود ندارد. سپاهان مدافع عنوان قهرماني است و در خانه هم بازي مي‌كند اما پرسپوليس براي اين مسابقه انگيزه دارد. خيلي هم انگيزه دارد. مطمئن باشيد! راستي ماجراي كاهش محروميت سوشا مكاني هم ظاهراً منتفي است.
ما هنوز اميدواريم مسئولان كميته انضباطي و فدراسيون فوتبال شرايط پرسپوليس را در نظر بگيرند. سوشا مكاني به نظرم كار خاصي نكرد كه 3 جلسه محروم شود و همين حالا هم 2 جلسه آن را گذرانده است. از دوستان تقاضا داريم با دقت نظر بيشتري به اين پرونده نگاه كنند. راستي چرا محسن بنگر در بازي با استقلال خوزستان نيمكت‌نشين شد؟
تشخيص برانكو بود!
43 43  

کلید واژه ها: باشگاه پرسپولیس -




یکشنبه 18 مرداد 1394 - 16:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن