تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاه‌برداري بيش از يک ميليارد ريالي با تبليغات در شبکه‌هاي اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۵ب.ظ)
کلاه‌برداري بيش از يک ميليارد ريالي با تبليغات در شبکه‌هاي اجتماعي موج-دو فرد شياد که با تبليغات در شبکه‌هاي اجتماعي يک ميليارد و 430 ميليون ريال از يک شهروند مشهدي با ترفند تهيه ارز دولتي کلاه‌برداري کرده بودند شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ حسين بيدمشکي، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: با دريافت مرجوعه قضائي مبني بر کلاه‌برداري ميلياردي از يک شهروند مشهدي با ترفند تهيه ارز دولتي موضوع در دستور کار تيمي از ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ حسين بيدمشکي افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداري در بررسي اظهارات مالباخته متوجه شدند اين فرد در پي تبليغات گسترده فردي کلاه‌بردار در شبکه‌هاي اجتماعي وايبر، لاين و واتس آپ مبني بر تهيه ارز دولتي با وي تماس گرفته و پس از چند نوبت قرار ملاقات، نهايتا خانمي جوان را که داراي کارت بازرگاني بوده به وي معرفي و با جلب اعتماد اين فرد مبلغ يک ميليارد و 430 ميليون ريال به حسابش براي تهيه ارز دولتي واريزکرده است.
با توجه به واريز وجوه به حساب و ثبت سفارش مالباخته پس از دو هفته از موعد مقرر هيچ‌کدام از آنان جوابگو نبوده و متواري شده بودند.
سرهنگ بيدمشکي ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداري با يک سري تحقيقات فني و استعلام از مبادي ذي‌ربط متوجه شدند وجوه واريزي مجددا به حساب دو نفر ديگر منتقل شده است.
با به دست آمدن اين سرنخ‌ها ماموران زبده پليس آگاهي مخفيگاه اين افراد را در بلوار هاشميه شهر مشهد شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي آن‌ها را دستگير کردند.
کارآگاه بيدمشکي تصريح کرد: در بازجويي‌هاي علمي کارآگاهان پليس آگاهي از اين دو متهم؛ متهمان اصلي پرونده شناسايي و طي دو عمليات مجزا توسط کارآگاهان پليس آگاهي دستگير شدند.
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اشاره به اين که برابر دستور قضائي تحقيقات از متهمان براي کشف ديگر جرائم ادامه دارد از شهروندان خواست با حفظ هوشياري مراقب اين‌گونه تبليغات اغوا کننده و فريبنده به ويژه در شبکه‌هاي اجتماعي باشند تا در دامي که اين قبيل شيادان براي آن‌ها تدارک ديده‌اند، گرفتار نشوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن