تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806365386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ثبت احوال در راستاي داشتن انتخاباتي سالم و شکوهمند تلاش خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۷ب.ظ)
رئيس سازمان ثبت احوال کشور: سازمان ثبت احوال در راستاي داشتن انتخاباتي سالم و شکوهمند تلاش خواهد کرد موج - خرم‌آباد - رئيس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال امانت‌دار مردم در جهت اجراي قانون است و با دلسوزي همه در راستاي داشتن انتخاباتي شکوهمند تلاش خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، سيد علي‌رضا آوايي، رئيس سازمان ثبت احوال کشور، يک‌شنبه، 18 مرداد، در مراسم توديع و معارفه مدير کل ثبت احوال لرستان که در سالن شهيد آويني ارشاد خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبريک روز خبرنگار، گفت: بهترن دوران زندگي من در لرستان گذشت؛ چراکه جز صفا، صدق، محبت، يک‌رنگي، همراهي، کم‌توقعي و رو راست بودن از مردم لرستان نديدم.
وي با اشاره به نامه 142 نهج‌البلاغه امام‌علي (ع)، افزود: سيد رضي فرمود اگر نهج‌البلاغه جز اين نامه نبود، براي پند سودمند، حکمت رسا و بينايي بنا همين بس است.
رئيس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اين‌که در سمت مديريت مهم اين است که مديران از اين فرصتي که در اختيار دارند چگونه استفاده کنند، بيان کرد: توقعات دوستان، توقعات به‌ جايي است و در مدتي که در اين سمت کار مي‌کنم متوجه ضعيف بودن رابطه استان‌ها با مرکز شده‌ام.
وي با بيان اين‌که تسهيل در خدمت‌رساني از توقعات من است، عنوان کرد: فلسفه وجودي حکومت‌ها کار کردن براي مردم و خدمت به مردم است؛ به‌ويژه نظام ما که به‌ نام دين خدمت مي‌کند.
آوايي تصريح کرد: گاهي در سيستم اداري ما يا کار مردم با مانع مواجه مي‌شود و يا به سختي انجام مي‌شود که بايد هر کدام از ما براي جبران اين امر عمل کنيم رعايت شئونات و کرامت مردم و همکاران، تسهيل در خدمت‌رساني در اين قصيه باستي به‌خوبي انجام شود.
وي خاطرنشان کرد: قدرت گاهي يک غفلتي مي‌آورد که به آن بي‌توجه هستيم و باور مي‌کنيم که ما رئيس و مردم مأنوس هستند ولي در حرف مردم را ولي‌نعمت مي‌دانيم ولي در عمل اين‌گونه نيست و براي اين امر افراد مرتب به خود تذکر دهند تا اين قدرت به‌خوبي استفاده شود.
رئيس سازمان ثبت احوال کشور افزود: نياز جامع به محبت به اندازه نياز به اکسيژن است انسان در اثر بي‌محبتي مي‌ميرد.
وي گفت: از توقعات من در تمامي سازمان‌ها به‌ويژه در لرستان اين است که قانون‌مندي و عدم انجام کارهاي سليقه‌اي و بي ‌حساب که سبب به‌وجود آمدن بي‌نظمي مي‌شود، داشته باشند چراکه اداره ثبت احوال با اسناد هويتي مردم سر و کار دارد و دقيقاً بايستي در چارچوب قانون و در جهت کمک به مردم باشد نه در جهت قفل کردن کار مردم باشد و اگر در هر اداره و سازمان و حکومت قانون حرف اول را نزد بايد مردم با سيلقه ديگران خود را وفق دهند.
آوايي با بيان اين‌که مسأله انتخابات امسال از اهميت بالايي برخوردار است، بيان کرد: شعار اين نظام عدالت، ديانت، انصاف و امانت‌داري است و سازمان ثبت احوال در اين انتخابات نقش دارد و با داشتن هر نوع تفکر سياسي، دخالت دادن تفکر سياسي در کار خيانت است ما امانت‌دار در جهت اجراي قانون هستيم و با دلسوزي همه در راستاي داشتن انتخاباتي شکوهمند تلاش کنيم.
وي با اشاره به اين‌که از ديگر توقعات من ترويج دينداري در تمام سطوح ادارات است، تصريح کرد: سعي کنيم تا در فناوري به همه جا برسيم و شاخصه‌هاي زندگي مدرن را داشته باشيم ولي ديانت را از دست ندهيم؛ چراکه گاهي در کار عمل‌زده مي‌شويم و اصل هدف را فراموش مي‌کنيم در حالي‌که هدف ما ترويج دين، صداقت، اخلاق بوده است.
رئيس سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: در زمينه کارت هوشمند کارها را ساماندهي کرده‌ايم و اگر پيشرفت داشته باشيم از کشورهاي موفق هستيم، کار پيچيده و پر هزينه‌اي است و زير ساخت‌هاي آن آماده شده است.
وي با اشاره به اين‌که ما در هر جايي که کار مي‌کنيم از ما فقط خاطره مي‌ماند، عنوان کرد: عمر مانند برق مي‌گذرد و فقط خاطره مي‌ماند و رفتارهاي ما سازنده اين خاطرات است و اگر رسالت خود را به ياد داشته باشيم خوش خاطره مي‌مانيم ولي در غير اين صورت خاطره خوبي از ما به جايي نمي‌ماند.
در ادامه اين مراسم، با تقدير از حسين ميردريکوند، مدير کل سابق ثبت احوال لرستان، علي‌رضا آوايي، به‌ عنوان رئيس جديد ثبت ‎احوال لرستان معرفي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن