تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813361106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات صنعت ساختمان را ناشي از نبود کاردان‌هاي فني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶ب.ظ)
مشکلات صنعت ساختمان را ناشي از نبود کاردان‌هاي فني است موج - رئيس سازمان نظام کارداني بخشي از مشکلات صنعت ساختمان را ناشي از نبود کاردان‌هاي فني دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايشگاه بين‌المللي صنعت ساختمان ايران به مدت ۴ روز و از امروز، ۱۸ مرداد، براي هشتمين سال متوالي در حالي برگزار مي‌شود که نقدهاي فراواني بر عملکرد مهندسان در سال‌هاي اخير در صنعت ساختمان‌سازي مطرح است.
مهدي مؤذن، رئيس سازمان نظام کارداني، بخشي از مشکلات صنعت ساختمان را ناشي از نبود کاردان‌هاي فني دانست و گفت: حضور کاردان‌ها در نمايشگاه صنعت ساختمان که به مدت چهار روز برگزار مي‌شود، فرصت نمايشگاه صنعت ساختمان بيانگر اهميتي است که کاردان‌ها در صنعت ساختمان بر عهده دارند.
مهدي مؤذن، را فرصت مغتنمي براي بيان سازمان نظام کارداني دانست و گفت: چهار روز برگزاري نمايشگاه صنعت ساختمان فرصت مغتنمي براي ترويج آموزش و فرهنگ‌سازي در حوزه صنعت ساختمان است. اين نمايشگاه فرصتي است تا اهداف عاليه ساخت‌وساز صحيح و اصولي به‌رغم هزينه‌هاي سنگين محقق شود.
رئيس سازمان نظام کارداني افزود: حضور سازمان نظام کارداني در هشتمين نمايشگاه بيانگر اهميتي است که کاردان‌ها در صنعت ساختمان بر عهده دارند و اميد است تا به روال سال‌هاي پيش حضور در نمايشگاه، مورد استقبال مسوولان، اعضا و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان قرار گيرد.
مؤذن با اشاره به تأثير و اهميت آموزش نيروي انساني در حوزه صنعت ساختمان افزود: حوزه‌هاي تحقيقاتي در مسکن و ساختمان بايد بيش از گذشته فعال بوده و روش‌هاي نوين ساختمان‌سازي، منطبق با اقليم و شرايط آب و هوايي کشورمان اجرا شود، در غير اين صورت شاهد ساخت ساختمان‌هايي با عمر کوتاه، غيراستاندارد و به دنبال آن اتلاف سرمايه‌هاي ملي خواهيم بود.
وي تأکيد کرد: ساختمان‌سازي چرخه‌اي است که با زنجيره‌هاي متعدد و افراد مختلف انجام مي‌شود، بنابراين بايد همه عوامل دست‌به‌دست هم بدهند تا ساختمان ايمن، مقاوم و با عمر مفيد بالا داشته باشيم.
بنا بر اين گزارش، پيش‌تر اکبر ترکان رئيس سازمان نظام‌مهندسي کشور در نامه‌اي به وزير علوم، تحقيقات و فناوري بخشي از کيفيت پايين ساختمان‌ها را متوجه آموزش‌هاي آکادميک عنوان کرد و خواستار پر کردن خلأ بين مهندسان و کارگران فني توسط کاردان‌ها شد.
لازم به ذکر است، سازمان نظام کارداني در هشتمين نمايشگاه صنعت ساختماني در سالن F ۲۵، غرفه ۳۶، ميزبان مسوولان، اعضا و دست‌اندرکاران حوزه ساخت‌وساز است و به ارائه و معرفي فعاليت‌هاي خود مي‌پردازد.
برگزاري اين نمايشگاه امسال به عهده اتاق تعاون ايران گذاشته شده است. نمايشگاهي که همه ساله با حضور تعداد زيادي از فعالان حوزه‌هاي گوناگون صنعت ساختمان، بازديدکنندگان فراواني را به خود جلب مي‌کند و شامل حوزه‌هاي مختلفي مانند؛ لوله اتصالات و شيرآلات، تجهيزات و ماشين‌آلات ساختماني، گروه صنايع برق و الکترونيک ساختمان، گروه در و پنجره، گروه کاشي، سراميک و چيني‌آلات بهداشتي، رنگ چسب و رزين، گروه مصالح ساختماني، نهادهاي مالي خدماتي و بيمه‌اي ساختمان، انبوه‌سازان و شرکت‌هاي مسکن‌ساز و... است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن