تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار دهلران: 3 نقطه برای احداث بازارچه دهلران به عراق پیشنهاد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار دهلران:
3 نقطه برای احداث بازارچه دهلران به عراق پیشنهاد شده است
فرماندار دهلران گفت: سه نقطه برای احداث بازارچه دهلران به عراق پیشنهاد شده است.

خبرگزاری فارس: 3 نقطه برای احداث بازارچه دهلران به عراق پیشنهاد شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیدعلی سبزی صبح امروز در نشست با خبرنگاران دهلران به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: اصحاب رسانه و خبر به سبب اطلاع‌رسانی و پیگیری مطالبه‌های مردم و انعکاس خدمات نظام و دولت جایگاه قابل احترام و ویژه‌ای نزد همگان دارند.
وی افزود: خبرنگاران سفیران عرصه اطلاع‌رسانی هستند که در این خصوص باید بر پایه اصل راستی و درستی به رسالت خطیر اطلاع‌رسانی خود در جامعه عمل کنند.
فرماندار دهلران تاکید کرد: اگر نقدها منصفانه، سازنده باشد از آنها استقبال خواهد شد و هرجا دولت نیز خدماتی ارائه می‌کند، باید مردم اطلاع داشته باشند که این از رسالت خبرنگاران است.
فرماندار دهلران وحدت و همدلی را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و گفت: همه باید در فضای همکاری و هم‌افزایی به عنوان سرباز برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان دهلران گام بردارند.
 این مسئول به موفقیت‌های دولت در عرصه سیاست خارجی اشاره و افزود: امروز به برکت راهنمایی و ارشادات رهبر فرزانه انقلاب و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، ایران اسلامی در عرصه برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حقانیت خود را به اثبات رساند.
سبزی با اشاره به تولید 91 درصد نفت و گاز غرب در دهلران افزود: با توجه به این ظرفیت‌ها استقرار تشکیلات اداری نفت و گاز غرب در دهلران، به کارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های منطقه و مساعدت مالی وزارت نفت در پروژه‌های عمران شهری و روستایی شهرستان از درخواست‌ها است.
فرماندار دهلران از تعیین تکلیف سرمایه‌گذار برای پتروشیمی و ان.جی.ال 3100 دهلران خبر داد و افزود: در دولت تدبیر و امید و به همت مدیریت ارشد استان صندوق بازنشستگی نفت پای کار آمده و این امر منجر به رونق عملیات اجرایی این پروژه‌ها خواهد شد.
وی در خصوص پالایشگاه 90 هزار بشکه‌ای نفت دهلران که در سال 85 کلنگ زنی شده است گفت: با برنامه‌هایی که دولت و شخص استاندار برای جذب سرمایه گذاران در پروژه‌های استان دارند ظرف چند روز گذشته یک سرمایه‌گذار خارجی از سایت پالایشگاه نفت دهلران بازدید و ارزیابی‌ها انجام شده که امیدواریم این پروژه نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعال شود.
فرماندار به شروع عملیات گازرسانی به این شهرستان در سال 89 اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌ها و تلاش‌های استاندار ایلام و نماینده مردم در مجلس امروز گاز در خط انتقال تزریق شده و به زودی شبکه انتقال به گاز شهری متصل و در هفته دولت گاز رسانی به این شهرستان مرزی بهره‌برداری می‌شود.
سبزی گفت: بازارچه مرزی دهلران یکی از ظرفیت‌های شهرستان است که با توجه به همجواری با شهر العماره در استان میسان عراق، دسترسی به راه آهن اندیمشک و وجود کارخانه‌های گچ و آجر و سیمان در شهرستان می‌تواند موجب رونق اقتصادی منطقه شود که این مهم نیز به همت مدیریت ارشد استان و با پیگیری معاون سیاسی امنیتی استاندار در حال پیگیری است و سه نقطه برای احداث بازارچه به کشور عراق پیشنهاد شده است و قطعا با حمایت‌های استاندار ایلام و دلسوزی و پیگیری‌ها این مهم نیز به جد دنبال می‌شود.
فرماندار دهلران به شروع عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران در سال 84 اشاره کرد و یادآور شد: این کارخانه یک‌بار به طور آزمایشی راه‌اندازی شد که به علت نقص فنی متوقف شد و تلاش می شود به زودی نقایص برطرف و خط اولیه این پروژه راه‌اندازی شود.
سبزی گفت: اجرای طرح‌های آبیاری و زهکشی و تسطیح اراضی، تسریع در عملیات اجرایی آموزشکده کشاورزی، تسریع در عملیات اجرایی جاده چمسرخ، تلاش برای چهار بانده کردن محور پر تردد دهلران به مهران و دهلران به اندیمشک و تعریض محور دهلران به مهران و دهلران و مسیر دهلران به مور موری را از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان مرزی دهلران برشمرد که در حال پیگیری و انجام هستند.
وی با اشاره به تلاش و تدبیر دولت و نگاه متوازن استاندار ایلام افزود: با تدبیر دولت و نگاه متوازن مدیریت ارشد استان به همه شهرستان‌ها و نگاه ویژه به ظرفیت‌های دهلران و پروژه‌های در حال اجرا در آینده شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان خواهیم بود.
فرماندار دهلران به توزیع اعتبارت تملک داریی‌های استان ایلام اشاره کرد و گفت: امسال نیز به شهرستان دهلران در بودجه استانی توجه ویژه شده و امیدواریم این توجه در حوزه اعتبارت بحران وسایر اعتبارت نیز مد نظر باشد.
سبزی بر لزوم اطلاع رسانی از خدمات دولت در شهرستان توسط صدا وسیما تاکید کرد و افزود:  ضمن تقدیر از تلاش های صدا وسیما در این خصوص انتظار است که دهلران با توجه به ظرفیت‌ها و اقدامات انجام شده بیش از پیش در سیمای استان منعکس شود.
وی از پیگیری‌های معاونین استاندار در خصوص مسایل و موضوعات شهرستان مرزی دهلران در حوزه کاری خود و ارشادات و راهنمایی‌های امام جمعه شهرستان، همکاری و همراهی خوب شورای اداری شهرستان و تلاش و جدیت خبرنگاران در انعکاس اخبار شهرستان به افکار عمومی قدردانی کرد.
در این دیدار 2 ساعته خبرنگاران نیز به بیان مشکلات و موضوعات خود پرداختند. رحمان جابری از فعالان عرصه رسانه در این دیدار با اشاره به تعامل خوب فرماندار در بیان خدمات دولت و ارتباط با اصحاب رسانه و خبر گفت: سلاح خبرنگار قلم اوست و خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی در خدمت اطلاع رسانی به افکار عمومی و انتقال مطالبات و خواسته‌های مردم به مسئولان برای تسریع در خدمات رسانی هستند. مجتبی کاور از دیگر خبرنگاران شهرستان نیز خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان برجسته دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم تا ضمن بیان خدمات ظرفیت‌های دهلران بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
در پایان با اهداء لوح سپاس و هدایایی از زحمات خبرنگاران شهرستان تقدیر شد. انتهای پیام/2246/ق40

94/05/18 - 13:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن