تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813058067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي افزايش سرانه درمان، بيمه ها بايد صنعتي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۲ق.ظ)
وزير بهداشت تاکيد کرد: براي افزايش سرانه درمان، بيمه ها بايد صنعتي شوند موج- سيد حسن هاشمي وضع ماليات بر کالاها و رفتارهاي آسيب رسان را يکي از راهکارهاي افزايش سرانه درآمد درماني کشور خواند و خاطر نشان کرد: به عقيده من از مهم ترين اين کالاهاي آسيب رسان، سيگار، ورود روغن و موادي است که براي سلامت انسان مضر است.
سيد حسن قاضي زاده هاشمي، وزير بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري موج مبني بر اينکه وزارت بهداشت براي افزايش سرانه درمان ايراني ها چه برنامه هايي دارد گفت: در ابتدا بايد به فکر صرفه جويي باشيم.
وي با اشاره به نقش بيمه ها در افزايش سرانه درآمد ايراني ها نيز تاکيد کرد: بيمه هاي ما بايد ارتقا پيدا کنند و صنعتي شوند.
هاشمي با بيان اينکه راهنما هاي باليني بايد مبناي ارائه خدمات بهداشت و درمان شوند تصريح کرد: صرفه جويي در درمان براي ما بسيار مهم است که از طريق راهنماهاي باليني تا حدودي مرتفع خواهد شد.
وي پايداري در منابع درآمدي را بسيار حائز اهميت دانست و گفت: پايدار شدن منابع هم از اهميت بالايي برخوردار است که با آمد و شد دولت ها اتفاق پيدا مي کند.
وزير بهداشت اظهار اميدواري کرد که اجراي ماده 37 قانون برنامه پنجم براي افزايش منابع درآمدي به اين وزاتخانه کمک کند.
وي افزود: اميدواريم اجراي اين ماده در برنامه ششم هم ادامه پيدا کند.
قاضي زاده هاشمي وضع ماليات بر کالاها و رفتارهاي آسيب رسان را هم يکي از راهکارهاي افزايش سرانه درآمد درماني کشور خواند و خاطر نشان کرد: به عقيده من از مهم ترين اين کالاهاي آسيب رسان سيگار، ورود روغن و موادي است که براي سلامت انسان مضر است.
وي در ادامه تاکيد کرد: وضع ماليات بر استفاده از افزودني‌هاي شيرين‌کننده و رنگ‌ها و بعضي از سموم در مواد غذايي مي‌تواند منابع زيادي را به سمت حوزه سلامت سرازير کند و مهم‌تر از آن موجب پيشگيري از بروز بيماري‌ها شود که اين هدف براي ما بسيار مهم‌تر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن