تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرم افزار اندرويد «مسائل مبتلي به» آيت الله العظمي مکارم شيرازي رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲۹ق.ظ)
نرم افزار اندرويد «مسائل مبتلي به» آيت الله العظمي مکارم شيرازي رونمايي شد موج - قم - مسوول پايگاه اطلاع رساني دفتر آيت الله العظمي مکارم شيرازي از رونمايي از نرم افزار اندرويد «مسائل مبتلي به» اين مرجع تقليد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مسوول پايگاه اطلاع رساني دفتر آيت الله العظمي مکارم شيرازي گفت: در اين نرم افزار متن کتاب احکام ويژه (600 مسأله كثير الابتلاء) مطابق با فتاواي آيت الله العظمي مکارم شيرازي با قابليت هاي متعدد وجود دارد.
وي افزود: هدف اصلى انسان رسيدن به سعادت است و راه سعادت مانند تمام راه‌هاى ديگر نيازمند راهنما است و طبيعتا راهنما بايد از منبع اطلاعاتى كاملى برخوردار باشد. ما معتقديم كه خداوند حكيم انسان را خلق نمود و راه و رسم زندگى جاودان و سعادتمندانه را به‌ وسيله فرستادگانش براى اوروشن ساخت. بشريّت هميشه مُحتاج تعاليم حَقّه الهى بوده، تا بتواند به آرامش برسد و مسير تكامل را طى نمايد و امروز پيمودن اين راه فقط در پرتو فقه شيعى ممكن است و آنان كه از پرتو فقاهت دور شدند، در ظلمت دنيا اسير شيطان و شيطان‌ صفتان گشته، دنيا و آخرت خود را تباه شده ديدند.
حجت الاسلام وحيد عليان نژاد يادآور شد:کتاب احکام ويژه شامل نظرات فقيه عالي قدر حضرت آيت الله العظمي مكارم شيرازى پيرامون ششصد مسأله مورد نياز است كه به‌ دستور معظم‌له تهيه و تنظيم شده است.
وي گفت: از مهم ترين دلايل گردآورى اين مجموعه دستيابى آسان به مسائل شرعى مورد نياز مى‌باشد، بدون مبالغه مى‌توان گفت با مطالعه اين كتاب پاسخ بسيارى از سؤالات شرعى را كه در ذهن بسياري از مخاطبين وجود دارد به دست خواهد آمد.
مسوول پايگاه اطلاع رساني دفتر آيت الله العظمي مکارم شيرازي افزود: گلچين شدن مطالب اين كتاب از بين هزاران سوال شرعى حاصل سال‌ها تجربه و بررسى كارشناسانه در مورد نيازهاى فقهى جامعه امروز بوده است. به همين جهت و به فراخور زمان، مرکز فن آوري اطلاعات دفتر معظم له اقدام به نشر نرم افزار اندرويد حاوي مطالب موجود در اين کتاب نموده است که داراي قابليت هاي زير مي باشد:
1- ارائه سرفصل ها در درختواره به منظور سهولت دسترسي به موضوعات
2- قابليت جستجو در درختواره موضوعات
3- قابليت جستجوي پيشرفته (کل عبارت و يا عبارت به صورت عطفي و فصلي) در کل مسائل
4- قابليت نشان گذاري مسائل و ايجاد فهرست مربوطه
5- قابليت اشتراک گذاري مطالب













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن