تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815048005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاش: همیار مشاوران نبض تپنده مدرسه هستند/اجرای این طرح با کیفیت بیشتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش کشوری همیار مشاور باید ادامه پیدا کند؛ کفاش: همیار مشاوران نبض تپنده مدرسه هستند/اجرای این طرح با کیفیت بیشتر خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در همایش کشوری همیارمشاوران در اردوگاه میرزاکوچک خان رامسر گفت: این طرح بسیار خوب است و باید با کیفیت بیشتری در سالهای آینده ادامه پیدا کند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ مرداد ساعت 11:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛حمیدرضا کفاش در مراسم افتتاحیه همایش همیار مشاور ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: در ابتدای برنامه یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز، 5 هزار فرهنگی شهید و امام شهیدان را گرامی و برای رهبر معظم انقلاب آرزوی طول عمر داریم.
وی افزود: برای دولت تدبیر و امید و توفیق رئیس جمهور محترم نیز آرزو دارم و امیدوارم مشکلات کشور با اجرای کامل توافق نامه هسته ای حل شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر با مثبت دانستن طرح همیار مشاور گفت: این طرح کار بزرگی است که وارد مرحله جدیدی شده است. تاکید می کنم که این کار بزرگ باید در آینده با کیفیت بیشتری و البته احتیاط روی افزایش نفرات ادامه پیدا کند.
وی افزود: رمز موفقیت طرح همیار مشاور این است که دانش آموز با مدیریت مشاور مدرسه به کمک همسالان خود می آید و آنها را کمک می کند همین مسئله رمز ماندگاری این طرح خواهد بود چرا که یک دانش آموز با هدایت صحیح می تواند مشکلات بیشتری را از همسالان خود برطرف کند چون آنها را بهتر جذب می کند.
کفاش با تاکید بر اینکه گوش دادن، اهمیت بسیاری برای ارائه یک مشاوره خوب است گفت: وقتی فردی خوب گوش می دهد می تواند به خوبی مسائل طرف مقابل را متوجه شود و در نتیجه قدم های موثری بردارد. اگر خوب گوش ندهیم شاید قدم های محکمی بر نداریم.
وی بر داشتن صبر و تحمل توسط مشاوران و همیار مشاوران تاکید کرد و ادامه داد: وقتی این دو طرح با صبرو تحمل مشکلات را کنکاش و به طرح های مخاطبان گوش کنند می توانند آنها را مساعدت کنند. شاید حرفهای مخاطبان تکراری باشد اما اگر دقیق به آنها گوش دهیم افراد مشتاق می شوند که مشکلات خود را بگویند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر نفوذ در دلها، ایجاد ارتباط صحیح، دوست داشتن، استمرار و علاقمند بودن را از دیگر موارد مهمی دانست که برای همیار مشاوران نیاز است و گفت: هر کدام از این طرح ها توضیح زیادی دارد اما به طور خلاصه بگویم که موفق ترین همیار مشاوران با اخلاص ترین آنها است که بدون هیچ منتی و خواسته ای به کمک همنوع خود می شتابد و او را به راه درست هدایت می کند. خبر در حال تکمیل شدن است...
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن