تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمعلي قندالي رئيس کارگروه ساماندهي عشاير شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰ق.ظ)
کرمعلي قندالي رئيس کارگروه ساماندهي عشاير شد موج - معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري، در حکمي رئيس سازمان امور عشاير را به عنوان "رئيس کارگروه ساماندهي عشاير" منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدابوالفضل رضوي، رئيس برنامه ريزي توسعه روستايي و عشايري کشور، در حکمي کرمعلي قندالي رئيس سازمان امور عشاير ايران را به عنوان "رئيس کارگروه ساماندهي عشاير" در برنامه ششم توسعه منصوب کرد.
در اين حکم آمده است: با عنايت به شيوه نامه مصوب شوراي برنامه ريزي توسعه روستايي و عشاير و توانمندسازي گروه‌هاي کم درآمد برنامه ششم توسعه و تعيين کارگروه‌هاي شش گانه ذيل شورا، بدين‌وسيله جنابعالي به عنوان "رئيس کارگروه ساماندهي عشاير" اين شورا منصوب مي‌شويد.
اميد است در راستاي تحقق اهداف چشم انداز، سياست‌هاي کلي ابلاغي مقام معظم رهبري، ديدگاه‌هاي رئيس جمهور محترم دولت تدبير و اميد؛ با هماهنگي و همفکري با ساير اعضاي شورا از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در تدوين سندبخشي کارگروه مشتمل بر وضع موجود، اهداف، راهبردها، سياست‌هاي اجرايي و عندالزوم احکام مورد نياز برنامه توسعه روستايي و عشايري و توانمندسازي گروه‌هاي کم درآمد، موفق و مويد باشيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن