تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806428984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت گران‌ترين خانه فروخته شده در شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲ق.ظ)
قيمت گران‌ترين خانه فروخته شده در شهر تهران موج - ساير رسانه ها؛ گزارش مرکز آمار از معاملات مسکن ثبت شده در شهر تهران طي نخستين فصل سال، نشان مي‌دهد که گران‌ترين خانه مسکوني معامله شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملکي در شهر تهران مترمربعي 24 ميليون تومان و ارزان‌ترين آن مترمربعي 666 هزار تومان ارزش داشته است.
ايسنا نوشت:
گزارش مرکز آمار از معاملات مسکن ثبت شده در شهر تهران طي نخستين فصل سال، نشان مي‌دهد که گران‌ترين خانه مسکوني معامله شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملکي در شهر تهران مترمربعي 24 ميليون تومان و ارزان‌ترين آن مترمربعي 666 هزار تومان ارزش داشته است.
جدول‌هاي آماري اين گزارش حاکي از آن است که منطقه يک بالاترين متوسط قيمت خريدوفروش زمين ساختمان مسکوني در تهران را در سه‌ماهه نخست امسال داشته است، اما؛ گران‌ترين خانه در اين مدت در منطقه دو و با ارزشي بيش از 24 ميليون تومان براي هر مترمربع معامله شده است.
بر اين اساس دومين ساختمان مسکوني گران معامله شده در تهران در اين مدت، در منطقه يک تهران و با قيمت هر مترمربع 23 ميليون و 800 هزار تومان بوده است، اما؛ اين جدول نشان مي‌دهد که ارزان‌ترين خانه فروخته شده در گران‌ترين منطقه شهر قيمتي معادل هر مترمربع يک‌ميليون تومان داشته است.
همچنين اين جدول نشان مي‌دهد که ارزان‌ترين مسکن فروخته شده در تهران طي نخستين فصل سال جاري، در منطقه دوازده و با قيمتي حدود 666 هزار تومان براي هر مترمربع بوده است، پس از آن ارزان‌ترين معاملات زمين ساختمان مسکوني ثبت شده در تهران در منطقه 18 و 20 بوده است.
در ادامه در حالي که منطقه يک بالاترين متوسط اجاره ماهانه براي ساختمان مسکوني بعلاوه سه درصد وديعه در منطقه يک طي بهار امسال داشته است، گران‌ترين اجاره‌بها در منطقه دو تهران و با قيمت ماهانه 92 هزار و 500 تومان براي هر مترمربع به ثبت رسيده است، منطقه‌هاي يک و سه نيز در رتبه‌هاي بعدي گران‌ترين اجاره‌بها قرار دارند.
ارزان‌ترين اجاره‌بها نيز در تهران طي سه‌ماهه اول سال جاري در منطقه 20 با ارزش 22 هزار و 700 تومان براي هر مترمربع ثبت شده است و مناطق 15 و 14 تهران دومين و سومين اجاره‌بهاي ارزان قيمت را داشتند.
در ادامه جدول آماري مرکز آمار از اطلاعات قيمت و اجاره مسکن در بهار امسال، منطقه دو بالاترين متوسط قيمت هر متر زمين يا زمين ساختمان کلنگي در تهران را داشته است، اما؛ بالاترين قيمت براي هر متر زمين در اين مدت در منطقه يک و با قيمت 25 ميليون تومان به ثبت رسيده است، پس از آن دومين زمين گران معامله شده در تهران در اين مدت مربوط به منطقه دو و با ارزش بيش از 24 ميليون تومان بوده است.
طبق اين گزارش سومين زمين گران ثبت شده در دفاتر معاملات ملکي در اين مدت در منطقه سه و با فاصله ارزشي بالا با اولين و دومين زمين گران قيمت بوده، بر اين اساس قيمت هر مترمربع از سومين زمين گران قيمت معامله شده در تهران در اين مدت کمتر از 17 ميليون تومان بوده است.
ارزان‌ترين زمين‌هاي معامله شده در تهران نيز در اين مدت در منطقه 20، 19 و 18 و با ارزش تقريبي هر مترمربع يک‌ميليون تومان ثبت شده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن