تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819061965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت دخیا 35 میلیون پوند تعیین شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قیمت دخیا 35 میلیون پوند تعیین شد
تیم فوتبال منچستریونایتد‌ برای فروش دروازه‌بان اسپانیایی خود 35 میلیون پوند مطالبه کرد.
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرهای منتشره حاکی از آن است که رئال‌مادرید برای خرید داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد، این هفته پیشنهادی به ارزش 25 میلیون پوند ارائه خواهد کرد اما لوئیس فن خال سرمربی شیاطین سرخ معتقد است دخیا می‌تواند یک فصل دیگر نیز در اولدترافورد بماند و به همین جهت پیش بینی می‌شود منچستریونایتد پینشهاد رئال را رد کند.


 از طرف دیگر فن خال هشدار داده است حتی اگر قرار باشد دخیا را بفروشد حاضر نیست او را ارزان بفروشد او برای دخیا 35 میلیون پوند می‌خواهد.


 او گفت: ما برای خرید بازیکنان مورد نیاز خود باید پول زیادی بپردازیم و ما هم همین پول را بابت فروش بازیکنانمان می‌خواهیم ما می‌خواهیم دخیا را نگه داریم اما بازیکن و باشگاهی‌ که او را می‌خواهد مهمتر هستند ما نمی‌توانیم او را به سادگی از دست بدهیم.


انتهای پیام/






۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن