تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819672119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار دشتی: 33 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های دشتی اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار دشتی:
33 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های دشتی اختصاص یافت
فرماندار دشتی گفت: در سال جاری برای تکمیل پروژه‌ها و مطالبات و رفع خواسته‌ها نیاز به 119 میلیارد تومان داشتیم که 33 میلیارد به شهرستان اختصاص پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: 33 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های دشتی اختصاص یافت



به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، غلامرضا مهرجو صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی دشتی گفت: ابتدا پیشنهاداتی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان دریافت کردیم و اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با توجه به الزام مجلس و پالایش‌های صورت گرفته در چند مرحله با توجه به نظرات دستگاه‌ها ، مطالبات و پروژه‌های نیمه‌تمام و نیازهای شهرستان اعتبارات توزیع می‌شود.
فرماندار دشتی افزود: ما وارث تعداد زیادی پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم که خیلی از آن‌ها فاقد توجیه فنی و اقتصادی و اجتماعی است و چون متعلق به بیت‌المال است و پیشرفت فیزیکی بالایی هم دارند خود را مکلف به تکمیل آن‌ها می‌دانیم و سپس به تعریف پروژه‌های جدید با الزامات 10 درصد بودجه می‌پردازیم.
وی ادامه داد: سال گذشته در سطح شهرستان به همت استاندار و نماینده مردم در مجلس پروژه‌های مهمی به‌ویژه در بخش آب، راه، بهداشت و عمران شهری و روستایی انجام گرفت و رضایت مردم جلب شد.
مهرجو تصریح کرد: در سال جاری برای تکمیل پروژه‌ها، مطالبات و رفع خواسته‌ها نیاز به 119 میلیارد تومان داشتیم که 33 میلیارد به شهرستان اختصاص پیدا کرد که اجرای بوستان‌های شهری، احداث زمین چمن در شهرها و روستاها، کمک به بهداشت، آب و راه در اولویت است.
وی گفت: از اعتبارات عمرانی تنها 17 درصد به شهرستان و استان‌‎ها اختصاص پیدا می‌کند و 83 درصد اعتبارات در اختیار وزارتخانه‌هاست که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری کنند.
مهرجو افزود: با پیگیری نماینده مردم در مجلس سال گذشته 26 میلیارد تومان اعتبار ملی به شهرستان اختصاص یافت که آثار آن در تکمیل پروژه‌های راهداری به‌ویژه نقاط حادثه‌خیز نمایان شد. انتهای پیام/2255/ک20

94/05/18 - 09:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن