تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترس ازجاسوسی اسرائیل بامشاهده شیء مشکوک درآسمان ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
پرچم ترکیه اسرائیل سرباز ارتش ترس ازجاسوسی اسرائیل بامشاهده شیء مشکوک درآسمان ترکیه

روزنامه حرّیت گزارش داد؛
ترس ازجاسوسی اسرائیل بامشاهده شیء مشکوک درآسمان ترکیه
اهالی منطقه همچنان نگرانی خود را نسبت به استفاده از این شیء توسط اسرائیل برای مقاصد جاسوسی اعلام کردند. مأموران امنیتی ترکیه این شیء پرنده را توقیف کردند.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه حرّیت (Hurriyet) چاپ ترکیه گزارش داد: «دیده شدن یک جسم پرنده در آسمان ترکیه، نگرانی از عملیات جاسوسی از ناحیه رژیم صهیونیستی را بالا برده است.»  
بنا به گزارش این روزنامه، این شیء پرنده که مدتی بعد معلوم شد یک بادکنک با علامت پرچم رژیم صهیونیستی است، ابتدا ترس از ارتباط با موجودات فرازمینی را در میان ساکنان استان مالاتیا در ناحیه آنتالیای شرقی ترکیه برانگیخته بود.     بر اساس این اخبار، روز پنج شنبه ساکنان منطقه ای در ترکیه با مشاهده شیء پرنده ای منقّش به پرچم رژیم صهیونیستی از پرواز یک پرنده جاسوسی متعلق به اسرائیل در آسمان شهر خود به مقامات ابراز نگرانی کردند.    

 
پس از سقوط این جسم پرنده در حیاط خانه ای در منطقه حکیم خان این استان مرکزی، مقامات برای بازرسی واقعه در محل حاضر شدند و این جسم پرنده را که یک بادکنک با آرم پرچم رژیم صهیونیستی بود ضبط کردند. اهالی منطقه پس از اطلاع از ارتباط نداشتن این شیء به اجسام فضایی، مجدداً احساس آرامش کردند، اما همچنان نگرانی خود را نسبت به استفاده از این شیء برای مقاصد جاسوسی توسط اسرائیل به پلیس اعلام کردند. مأموران امنیتی هم در ادامه این بادکنک را توقیف کردند. برروی بادکنک عبارت "به اسرائیل خوش آمدید" نوشته شده بود.     لحظاتی پیش از فرود این بادکنک، به خاطر ترس از ارتباط شیء پرنده با موجودات فضایی، هیجان مختصری بر اهالی منطقه حاکم شده بود و بعضی اهالی منطقه از لحظه "فرود" آن فیلمبرداری کرده بودند.    

  505
 



۱۸/۰۵/۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن