تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803043684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 230 شرکت دانش‌بنيان در دومين دوره فن بازار تخصصي مديريت شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۴ب.ظ)
حضور 230 شرکت دانش‌بنيان در دومين دوره فن بازار تخصصي مديريت شهري موج - رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران از حضور 230 شرکت دانش‌بنيان در دومين دوره فن بازار تخصصي مديريت شهري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، بابک نگاهداري، رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران در آيين افتتاح اين دوره از فن بازار که با حضور رئيس و تعدادي از اعضاي شوراي شهر برگزار شد، ضمن گراميداشت روز خبرنگار اظهار داشت: دومين فن بازار تخصصي مديريت شهري از 17 تا 19 مرداد در بوستان گفت‌وگو برگزار مي‌شود که شهرداري ميزبان برترين شرکت‌هاي دانش‌بنيان کشور است.
وي با بيان اين که از ميان 415 شرکتي که متقاضي حضور در نمايشگاه بودند، 230 شرکت بعد از مميزي‌هاي لازم انتخاب شده‌اند، افزود:‌ در حال حاضر غرفه‌هاي کارفرمايي متشکل از سازمان‌ها، معاونت‌هاي مختلف شهرداري تهران و شهرداري‌هاي مناطق مختلف پايتخت در نمايشگاه فعال هستند. ضمن اين که شهرداري‌هاي 12 کلان‌شهر با هدف تأمين نيازهاي فناورانه و تکنولوژيک در نمايشگاه مستقر شدند.
رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران با تأکيد بر اين که در کنار اين دو ضلع، ضلع سوم نهادهاي حمايت کننده و تسهيل گر همچون صندوق شکوفايي و نوآوري معاونت علم و فناوري رياست جمهوري و بازار دارايي‌هاي فکري نيز در نمايشگاه حضور دارند، گفت: ما کريدور علم و فناوري را با اجزاي مختلف مستقر کرديم که نقش تسهيل گري، مشاوره حقوقي و مالي لازم را براي عقد قرارداد داشته باشند و در اين راستا، 5 بانک شامل ملي، صادرات، تجارت، اقتصاد نوين و شهر براي مشارکت در سرمايه‌گذاري و عقد قرارداد با حجم مالي بالا فعال هستند.
نگاهداري با اشاره به ويژگي‌هاي متمايز اين دوره از فن بازار عنوان کرد: علاوه بر حضور شهرداري تهران 12 کلان‌شهر و 12 پارک علم و فناوري کشور که شامل تمامي پارک مهم مي‌شود، در اين فن بازار حضور دارند.
وي ادامه داد: امسال پيمانکاران مختلفي که به عنوان بخش خصوصي با شهرداري تهران کار مي‌کنند نيز براي حضور در نمايشگاه دعوت شده‌اند تا شايد بخش زيادي از خريد محصولات دانش‌بنيان توسط اين پيمانکاران انجام بگيرد.
رئيس مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي شهر تهران با بيان اين که هدف از برگزاري اين نمايشگاه باز کردن دروازه‌هاي بازار شهرداري تهران و شهرهاي بزرگ کشور به سوي شرکت‌هاي دانش‌بنيان داخلي است، تصريح کرد: اگر هدف ما تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور باشد شايد اصلي‌ترين نمود عيني آن انجام چنين اقداماتي است که بتوانيم بازار داخلي را در اختيار شرکت‌هاي داخلي بگذاريم.
نگاهداري افزود: اميدواريم که مجموعه تلاش همکاران ما در مرکز مطالعات با حمايت شوراي شهر، حرکت بزرگي را در راستاي تکيه بر توانايي‌هاي داخلي رقم بزند.
وي در ادامه با اشاره به حضور کشور لبنان در اين دوره از فن بازار گفت:‌ در نظر داريم در فن بازار سوم از شهرداري‌هاي برخي از شهرهاي بزرگ دنيا دعوت کنيم تا محصولات شرکت‌هاي دانش‌بنيان داخلي را به آن‌ها عرضه کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن