تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820923083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم: بنای ورزش باید تخریب و دوباره ساخته شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
خادم: بنای ورزش باید تخریب و دوباره ساخته شود
خادم: بنای ورزش باید تخریب و دوباره ساخته شود معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان معتقد است که بنای ورزش در برخی موارد معیوب است. به گفته‌ی او برای بازسازی یک بنای معیوب، ابتدا باید آن بنا تخرب شود.


به گزارش "فرهنگ نیوز ، امیررضا خادم، اظهار کرد: باید بپذیریم بنای ورزش کشور در برخی ابعاد و رشته‌ها دچار عیب و ایراد بود و باید بپذیریم برای بهبود امور چاره‌ای جز تخریب و بازسازی مجدد وجود نداشت.

وی در خصوص انتقادهای مطرح شده بر عملکرد وزارت ورزش و جوانان و شخص او در یک سال اخیر، افزود: من درباره خودم صحبت می‌کنم، به هر حال به عنوان یک چهره ورزشی توقعاتی از من می‌رود و این موضوع به هیچ عنوان قابل کتمان نیست.

خادم خاطرنشان کرد: به هر حال این توقع معنی دار است و می‌تواند ایجاد انتقاد کند، من با جان و دل انتقادات و کاستی‌های مطرح شده را می‌پذیرم و تلاش می‌کنم در جهت رفع آنها گام بردارم.

معاون وزیر ورزش و جوان ادامه داد: بر سر موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس در یکی دو سال اخیر فشارهای زیادی را تحمل کردم اما باید بپذیریم من نیز اشتباهاتی داشتم و آن را گردن می‌گیرم.

خادم گفت: انتقادات انجام گرفته را وارد می‌دانم اما اعتقاد دارم اگر به دنبال انجام کار اصولی هستیم و می‌دانیم که بنایی که در آن هستیم احتیاج به بازسازی دارد چاره‌ای نداریم جز آن که ابتدا آن را کاملا تخریب کنیم و بعد بنایی بهتر و نیرومندتر بسازیم.

وی یادآور شد: لازمه انجام تغییرات تحمل و صبر است که این موضوع شاید در دوران مدیریت‌ها کفاف ندهد.

خادم با بیان این که نمی‌داند هجمه‌های بر وزارت ورزش طراحی شده است یا خیر؟ گفت: از سازماندهی بودن هجمه‌ها آگاه نیستم اما تلاش می‌کنیم به جامعه ورزش خدمت کنیم و کاستی‌ها و مشکلات را کمرنگ تر از گذشته نماییم.

وی در پایان با بیان این که چون نفر دوم وزارت خانه است نمی‌تواند درباره عملکرد آن توضیح دهد، بیان کرد: اگر نفر اول وزارت ورزش و جوانان بودم می‌توانستم در خصوص عملکرد ورزش ایران در دو سال گذشته نظر دهم اما چون نفر دوم هستم نمی‌توانم جوابی به سوال شما بدهم.

منبع: ایسنا


94/5/17 - 15:11 - 2015-8-8 15:11:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن