تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است خبرگزاری پانا : نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت گفت: خبرنگاران وجدان های بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش شبانه روزی آنهاست.
۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد ساعت 11:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، متن پیام حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی خطاب به اهالی قلم و رسانه استان خراسان جنوبی که به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار صادر شده است، به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

برای قلم و نوشتن ارزشی والاتر از آن نیست که پروردگار متعال به آن قسم خورده است. روز خبرنگار، نماد ارج نهادن به مقام قلم و یاد سوگند باری‌تعالی بر سفیران و پیام‌آوران عرصه‌ی آگاهی‌بخشی در راه اعتلای باور و معرفت دینی و ترویج آزادگی از بند جهالت در پناه ایمان به حقیقت، فرخنده و خجسته باد.

خبرنگاران وجدان های بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش شبانه روزی آنهاست، رسانه به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی در برهه ها و مقاطع مختلف از گذشته تا حال همواره توانسته ایفاگر نقش واقعی خود باشد. به گونه ای که با ورق زدن کتاب قطور تاریخ و مطالعه رویدادهای مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و… که منجر به شکل‌گیری یک نهضت، انقلاب یا حرکت ملی شده، می‌توان ردپای رسانه ها را در این عرصه ها به خوبی مشاهده نمود.

هرگاه نام خبرنگار و اهل رسانه به میان می‌آید یاد وخاطره سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی آن اسوه تعبد، اخلاص و اخلاق مداری در اذهان زنده می‎‌شود که همچون شهید والامقام صارمی به دیدار معبود خویش شتافت و در ازای خدمات مخلصانه، پاداش شهادت نصیبشان گشت.

خبرنگار نماد امانت‌داری، تقوا و بصیرت در جامعه اسلامی است و اهمیت نقش ارزشمند آن همواره به عنوان بازوی مسئولان و چشم بینا و ناظر مردم مورد ارزش و احترام بوده است.

بی شک در موقعیت حساس کنونی که بنا به فرموده رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، دنیای اسلام در پیچ بزرگ تاریخی و همچنین با هجمه فرهنگی غرب مواجه است، رسالت خطیر روزنامه‌نگاران و خبرنگاران برای روشن ساختن افکار عمومی و ایجاد بینش و بصیرت بیشتر در جامعه، نقد عالمانه، منصفانه و واقع‌بینانه عملکرد مسئولین و خدمات آنان برپایه امانت‌داری و صداقت بیش از پیش ضروری می‌نماید.

اینجانب فرا رسیـدن ۱۷ مرداد مـاه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه و قلم، جامعه متعهد خبرنگاران و روزنامه نگاران و مدیران سایت های پرتلاش کشور عزیزمان بویژه استان خراسان جنوبی که پیشگامان عرصه اطلاع‌رسانی محسوب می‌شوند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آنان توفیق و موفقیت روز افزون مسالت دارم.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن