تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806579378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کرج: بیایید عهد ببندیم درباره خوبی های مردم کرج هم بنویسیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار کرج: بیایید عهد ببندیم درباره خوبی های مردم کرج هم بنویسیم استان‌ها > البرز - در آستانه روز خبرنگار فرماندار کرج اهالی رسانه را در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دورهم جمع کرد تا آنچه در 20 ماه مسوولیت خود به عنوان فرماندار کرج به زبان نیاورده را با آنان در میان گذارد.

علیرضا ریحانی/ خبرآنلاین البرز، موضوعی که پیشتر نیز برخی مسوولان استان البرز و شهرستان کرج نسبت به آن واکنش نشان داده اند، این بار اما، محمدتقی ایرانی بی پرده و به صراحت گفت: دارید به تک تک مردم کرج ظلم می کنید، آیا مردم کرج این هستند که شما می گویید و منتشر می کنید؟
ایرانی ادامه داد: می دانید که تقریبا این اولین نشست مطبوعاتی من است و سعی کردم مزاحمت ایجاد نکنم و نخواستم با هیچ کس چه در شهر کرج و چه در استان البرز خبری را مطرح کنم تا مبادا برایم خبرسازی کنند.
وی گفت: هر جا صحبتی شد و نظری از من خواسته شد، آنها را به پروتال اطلاع رسانی فرمانداری کرج ارجاع دادم، با این حال مایلم در این فضای صمیمی و در جمع اصحاب رسانه، موضوعی که تقریبا 20 ماه است به زبان نیاورده ام را مطرح کنم.
وی افزود: حال با این تاکید و گفتن ها اگر اوضاع عوض نشد، پس اشکالی وجود دارد، بنابراین شما ( اهالی رسانه ) همین رویه را ادامه دهید و ما هم ادامه می دهیم اما مطمئن باشید که هیچ چیز عایدمان نمی شود.
فرماندار کرج گفت: به نظر من هیچ چیز مردم را این اندازه خوشحال نمی کند که یک جمع فرهیخته با تلنگری مبادرت به تغییر رویه کرده و یک هفته انتشار تیتر و خبرهای منفی را تعطیل کند، همانگونه که اگر من هم یک هفته سخنرانی نکنم هیچ اتفاقی نمی افتد.
ایرانی افزود: رکن اصلی این حرکت فرهنگی و این جلسه شما هستید و من خیلی خوشحالم که خدمت شما هستم، اما بیایید از خودمان بپرسیم که چرا یک آب پاشی در پارک ایران زمین کرج توسط چند تا بچه به موضوع و سوژه ای تبدیل می شود که مدتها در صدر خبرها قرار می گیرد.
وی ادامه داد: البته که این حرکت و در همین حد هم مورد قبول هیچ کس نیست، الان هم دنبال این نیستیم که این مقصر است یا آن مقصر است، اما آنقدر به این مساله می پردازیم و ماه ها تیتر اول خیلی از خبرگزاری ها و رسانه ها می شود.
وی گفت: اغلب در مصاحبه ها می پرسیدند آقا شما با مساله پارک ایران زمین موافقید یا مخالف، شما ببینید که این نوع سووال چقدر بد است، یعنی ما همه تلاش می کنیم که نام کرج بلند شود و بالا برود، اما با اینگونه خبرها مخاطبان خواهند گفت باز هم اسم کرج دیروز گفتن آزادی یواشکی یا گفتن فلان خانه در کرج فرقه ضاله یا اینکه شیطان پرست ها در کرج جلسه داشتند، واقعا چرا برخی ها (رسانه ها) این کار را با مردم کرج می کنند؟
معاون استاندار البرز تاکید کرد: با این وضع دارید به تک تک مردم کرج ظلم می کنید مردم کرج این هستند که شما می گویید، آیا بهتر نیست که دستکم یک هفته درباره این مسایل چیزی ننویسید، به جای آن با مردم صحبت کنید، در این یک هفته اگر اتفاقی در کرج افتاد، شما سکوت کنید و بعد بازگردیم و ببینیم در گذشته با مردم کرج چه کرده ایم؟
ایرانی تصریح کرد: این چه نگاه غلط و نادرستی است که می گویند مردم کرج بی هویت هستند، مردم کرج از هزار و یک طایفه و قوم تشکیل شده اند، جاده چالوس که از همه جاهای دیگر برای خوش گذرانی می آیند، آیا این است فرهنگ مردم کرج؟
وی گفت: واقعا چرا از کرجی هایی که به پابوس امامزاده طاهر و امامزاده حسن می روند، چیزی نمی نویسیم، از امامزاده محمد با یک هزار 740 شهید که سومین مزار شهدای بزرگ کشور است چیزی نمی نویسیم، اما تا دلتان بخواهد مدام از مسایلی مانند جاده چالوس، منکرات، و اینکه بیکاری و فسخ و فجور بیداد می کند، می نویسیم و نمی آییم از عظمت و توانایی های منحصربفرد کرج بنویسیم.
وی افزود: آن عده که عددشان از دو هزار نفر هم کمتر است و دور دور می کنند و مزاحمت برای مردم ایجاد می کنند، می نویسیم اما از آن اکثریت خوب که در کلاس درس و حوزه و دانشگاه و در محافل ارزشی و بسیج هستند، نمی نویسیم، خیلی باعث تاسف است که این دو تا سه هزار نفر شده اند آدمهای مطرح خبری در کرج و زمانی که می خواهیم تیراژ نشریه مان را بالا ببریم، تیتر می زنیم که بردند و خوردند و فلان کردند، به راستی چه خبر است اینجا!
فرماندار کرج که با شور و احساسات در نشست با اهالی رسانه استان سخن می گفت، افزود: خواهش می کنم بیایید عهدی ببندیم که در مورد خوبی های مردم کرج هم بنویسیم، مطمئن باشید که مخاطب و طرفدار هم پیدا می کنید و به قول خودتان این قدر زرد ننویسید، سیاه ننویسید و در قبال مردم مسوولیت پذیز باشید.
ایرانی تاکید کرد: مردم کرج متدین، با سواد و دارای روحیه هم زیستی مسالمت آمیز هستند و این اقوام مختلف که در این شهر و استان دور هم جمع شده اند، کسانی اند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی شش هزار شهید تقدیم کرده اند و این شهر بزرگان، اندیشمندان، قهرمانان، پهلوانان والمپیادی های بسیاری دارد.
وی گفت: منصفانه این است که اینها را کنار هم بگذارید، در مقابل آن چند ده نفری که قانون را رعایت نکرده و در خیابان ها با آن وضع ظاهر می شوند، بنویسید که این واقعیت کرج نیست، واقعیت کرج روزی بود که شهید میری از غواصان شجاع و فداکار را تشیع کردند.
فرماندار کرج افزود: چه عزتی، چه تشیعی صورت گرفت که به گفته خیلی ها چنین جمعیتی در کرج سابقه نداشته، چرا راجع به این حرکت کم نظیر مردم کرج فقط یک روز و یک خبر کوتاه نوشتید، در حالی که جا داشت یک سال از این فضا و فضلیت مردم کرج بنویسید، بنابراین درست این است که بگوییم که این تشییع و حرکت های نظیر آن هویت مردم کرج است.
گفتنی است: با توجه به اینکه ایرانی در طول مسوولیت خود به عنوان فرماندار کرج، نشان داده که از جمله مسوولان اهل رسانه است و برای خبرنگاران و روزنامه نگاران شان و جایگاه خاصی قایل است، چراکه دیدگاه های او برروی خروجی پروتال فرمانداری کرج می تواند شاهد این مدعا باشد، لیکن مشخص است که او از برخورد برخی رسانه ها در کرج و استان به شدت گلایه دارد، هرچند که او برای پیشگیری از هرگونه پیامد احتمالی به نام هیچ رسانه و هیچ خبرنگاری در این نشست اشاره نکرد.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 17 مرداد 1394 - 13:53:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن