تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815185497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمدی نژاد: نفت از مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حمدی نژاد: نفت از مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ است
مدافع تیم فوتبال نفت تهران از بی توجهی رسانه‌ها گلایه و این تیم را از مظلوم‌ترین تیم‌های ایران دانست.
وحید حمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به این که تیم نفت با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر آسیا پرچم دار تیم‌های ایرانی در این مسابقات است از رسانه‌ها انتظار داریم حداقل پوشش خبری را از بازی‌های این تیم داشته باشند با این حساب نفت را باید از مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ برشمرد.


وی درباره دیدار نفت مقابل صبا گفت: صبایی‌ها پس از رسیدن به گل وقت کشی را در دستور کار خود قرار داده و با رو آوردن به فوتبالی دفاعی بازی را می‌خواباندند از علی دایی به عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران چنین سبک دفاعی بعید است.


در تمام طول بازی نفت تهران سوار بازی بود واگر در صد حاکمیت توپ را ببینیم 80 به 20 به سود تیم ما بود به هر حال در یک بازی غیر قابل تماشاگر پسند به حداقل امتیاز رسیدیم.


 حمدی نژاد افزود: نفت هفته به  هفته بهتر شده و روند مناسبی را در پیش می‌گیرد به هر حال هفته‌های ابتدایی لیگ است و تیم‌ها به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و انجام چنین بازی‌هایی طبیعی است نفت تهران  به زودی روزهای خوب فصل گذشته را تکرار خواهد کرد.


بازیکن تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: نفت چند بازیکن شاخص و با کیفیت را به ترکیب خود اضافه کرده و حضور آنها به طور حتم منجر به نمایش موفق تیم در فصل جاری خواهد شد.


انتهای پیام/






۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن