تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵۴ کيلومتر باند دوم بزرگراه زاهدان - زابل در هفته دولت افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۸ق.ظ)
۵۴ کيلومتر باند دوم بزرگراه زاهدان - زابل در هفته دولت افتتاح مي شود موج- مديرکل اداره راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان از افتتاح ۵۴ کيلومتر باند دوم بزرگراه زاهدان - زابل و زاهدان - بم و همچنين ۱۷۰ کيلومتر راه روستايي در هفته دولت در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود مالکي، مديرکل اداره راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان، ضمن اعلام اين خبر گفت: در هفته دولت عمليات بهسازي و روکش آسفالت ۴۶۰ کيلومتر راه و همچنين رفع پنج نقطه حادثه‌خيز نيز در استان به پايان خواهد رسيد.
مالکي در ادامه از پيشرفت فيزيکي ۴۱ درصدي عمليات احداث محور زاهدان - زابل و پيشرفت ۲۰ درصدي محور زاهدان - بم خبر داد و افزود: باند دوم بزرگراه زاهدان-بيرجند نيز در سال گذشته آغاز شده و هم اکنون قطعه اول اين پروژه به طول ۲۰ کيلومتر داراي پيشرفت ۲۵ درصدي است.
وي در ادامه بهسازي محور زابل - ميلک به طول ۴۱.۵ کيلومتر، زابل - نهبندان به طول ۸۰ کيلومتر و احداث راه فرعي خاش - پسکوه به طول ۱۰۰ کيلومتر را از پروژه‌هاي در حال اجراي سيستان و بلوچستان اعلام کرد.
اين مقام مسوول ضمن بيان اين مطلب که در کل هفت هزار و ۷۶۲ کيلومتر راه روستايي در استان وجود دارد و تنها دو هزار و ۵۱۳ کيلومتر از آن تاکنون آسفالت شده است، گفت: در حال حاضر عمليات احداث و آسفالت يک هزار و ۳۷۳ کيلومتر راه براي روستاهاي بالاي ۵۰ خانوار در استان در دست اجرا قرار دارد که براي تکميل به ۵۰۰ ميليارد تومان اعتبار ديگر نياز است.
مديرکل راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان در بخش ديگري از سخنان خود از طرح احداث پل مرزي ميلک در مرز بين ايران و افغانستان خبر داد و افزود: هم‌اينک مرحله انتخاب پيمانکاران براي ٖآغاز پروژه انجام شده و اکنون در حال بررسي اقدامات لازم براي توافق نهايي بين دو کشور هستيم.
وي درخصوص احداث باند دوم فرودگاه استان به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر گفت: اين عمليات با پيشرفت فيزيکي ۵۰ درصدي در حال اجرا بوده که در صورت عدم بروز مشکل تا پايان سال ۹۴ به بهره‌برداري مي‌رسد.
مالکي در پايان از اجراي عمليات احداث خط راه‌آهن چابهار - زاهدان خبر داد و گفت: در حال حاضر دو قطعه از چهار قطعه اين پروژه با پيشرفت فيزيکي ۱۵ و ۱۷ درصد در حال اجرا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن