تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809879102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهايي شدن فرمول تعيين بلندمدت نرخ خوراک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۴۵ق.ظ)
نهايي شدن فرمول تعيين بلندمدت نرخ خوراک موج - معاون وزير نفت در امور پتروشيمي گفت: فرمول تعيين بلندمدت نرخ خوراک در وزارتخانه‌ها نفت و صنعت، معدن و تجارت نهايي شده، اما؛ هم اکنون اين فرمول در وزارت اقتصاد و دارايي در حال بررسي بوده و آن‌ها از مسوولان و کارشناسان بورس در اين زمينه مشورت خواسته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس شعري مقدم، در حاشيه بازديد خود از نمايشگاه تأمين اجتماعي، سرمايه‌گذاري و اقتصاد پايدار، با بيان اين‌که در جريان بازديد خود از اين نمايشگاه تحت تأثير بزرگي و عمق فعاليت‌هاي تاپيکو قرار گرفته است، گفت: به نظر مي‌رسد هلدينگ هاي موجود در صنعت پتروشيمي به‌خوبي جاي خالي شرکت ملي صنايع پتروشيمي ايران را در بخش پايين‌دستي اين صنعت پر کرده‌اند.
وي با اشاره به اين‌که هم اکنون يکي از ايرادهاي منتقدان به NPC، کاهش نقش اين شرکت در صنايع پايين‌دستي است، گفت: اين شرکت برپايه اساسنامه خود حق ورود به صنايع پايين‌دستي را ندارد، اما؛ از طرف ديگر براساس قانون وظايف و اختيارات وزارت نفت، مجلس اين حق را به اين وزارتخانه داده است، تا در اين صنايع ورود پيدا کند، بنابراين هم اکنون در اين زمينه ابهاماتي وجود دارد.
شعري مقدم کمک به هلدينگ هاي سرمايه‌گذاري همچون تاپيکو را يکي از راه‌هاي عملي و آسان براي تقويت صنايع پايين‌دستي دانست و گفت: هم اکنون نيز به‌شدت به دنبال شناسايي و حل مشکلات و موانع اين صنايع هستيم.
معاون وزير نفت در امور پتروشيمي يکي از موانع اصلي را در توسعه صنعت پتروشيمي تحريم‌هاي يک‌جانبه کشورهاي غربي خواند و گفت: اميدواريم با تلاش دولت تدبير و اميد با لغو اين تحريم‌ها رونقي دوباره را در اين صنعت شاهد باشيم.
شعري مقدم ادامه داد: از سوي ديگر دو نرخي بودن ارز در صنعت پتروشيمي موضع توليدکنندگان داخلي را در مقابل واردات ضعيف کرده است، چندي پيش بانک مرکزي ايران از تک نرخي شدن ارز در آينده نزديک خبر داده است.
معاون وزير نفت اظهار کرد: تقويت روحيه همدلي و همکاري ميان هلدينگ هاي تخصصي فعال در صنعت پتروشيمي يکي از راهبردهاي اصلي شرکت ملي صنايع پتروشيمي است، در فضاي هلدينگ همه شرکت‌هاي زيرمجموعه روحيه همکاري و تعامل با يکديگر دارند، درحالي‌که تفرقه‌هاي ميان شرکت‌هاي موجود در صنعت پتروشيمي موجب رقابت منفي ميان آن‌ها خواهد شد.
وي در مورد نرخ خوراک مجتمع‌هاي پتروشيمي افزود: وزارت نفت تعيين‌کننده نرخ خوراک است و شرکت ملي صنايع پتروشيمي تنها نقش بازوي اجرايي و تخصصي براي اخذ تصميم مناسب اين وزارتخانه به شمار مي‌آيد؛ هم اکنون معتقديم با توجه به شرايط کنوني ۱۳ سنت نرخ مطلوبي براي خوراک واحدهاي فعال به شمار مي‌آيد، زيرا؛ مجتمع‌هاي پتروشيمي هر مترمکعب سوخت گازي خود را با نرخ ۳ سنت و خوراک گاز را با نرخ ۱۳ سنت دريافت مي‌کنند، به عبارت ديگر هر مترمکعب براي آن‌ها حدود ۱۰ سنت تمام مي‌شود، با اين وجود تلاش مي‌کنيم قيمت خوراک از ميزان کنوني بيشتر نشود.
شعري مقدم گفت: براساس برنامه‌ريزي صورت گرفته در مورد نرخ خوراک براي طرح‌هاي جديدي که در مناطق کمتر توسعه يافته احداث مي‌شود، دولت تا ۳۰ درصد تخفيف قائل مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن