تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814272617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرغ زیر ۷۰۰۰ تومان ضرر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان خوراک دام و طیور: مرغ زیر ۷۰۰۰ تومان ضرر است خبرگزاری پانا: نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان خوراک دام و طیور با اعلام اینکه مرغ زیر ۷۰۰۰ تومان ضرر است، گفت: برای جلوگیری از زیان تولیدکنندگان مرغ گوشتی نیازمند فراهم شدن امکاناتی برای صادرات مازاد تولید هستیم.
۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد ساعت 10:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، صفدر پیرمرادی با بیان اینکه سال گذشته 50 تا 60 هزار تن مرغ گوشتی صادر شد افزود : باتوجه به تولید حدود 3 میلیون تن مرغ گوشتی در کشور و مازاد تولید 1 میلیون و 200 هزار تنی ، صادرات این میزان رقم بالایی نیست هرچند مشکلات منطقه ای و تحریم ها علت کاهش صادرات مرغ گوشتی بود که امیدواریم با لغو تحریم ها ، صادرات ما افزایش یابد .
وی با اعتقاد به این که صنعت مرغداری دین خود را متناسب با اقتصاد مقاومتی ادا کرده و نباید تولیداتش را با زیان بفروشد، گفت : برای اینکه تولید کننده زیان نبیند باید گوشت مرغ به قیمت هرکیلو 7000 تا 7500 تومان به دست مصرف کننده برسد.
پیرمرادی افزود: قیمت تمام شده تولید هرکیلو مرغ زنده 4800 تومان است که در برخی موارد کیلویی 3200 تا 3500 تومان فروخته شد که مابه التفاوت آن زیان تولید کننده است.
وی ابراز امیدواری کرد، دولت ترتیبی اتخاذ کند تا تولیدکنندگان مرغ گوشتی زیان نبینند چرا که در صورت ادامه این روند چرخه این صنعت بطور کلی متوقف می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن