تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820758673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کيومرث صادقي خواننده جوان و خوش آواي لرستاني درگذشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۳۲ب.ظ)
کيومرث صادقي خواننده جوان و خوش آواي لرستاني درگذشت موج - خرم آباد- عصر 15 مرداد ماه سال 94در شهر خرم آباد کيومرث صادقي خواننده جوان لرستاني در سن 34 سالگي بر اثر سکته قبلي درگذشت.
به گزارش خبرگزاري موج، امين عباسيان رئيس انجمن موسيقي لرستان گفت: مراسم تشيع زنده ياد کيومرث صادقي خواننده جوان لرستاني در روز جمعه مورخ16 /5/94 رأس ساعت 9صبح در غسالخانه صالحين خرم‌آباد به سمت سراب دوره چگني برگزار خواهد شد.
انجمن موسيقي لرستان درگذشت کيومرث صادقي خواننده جوان و خوش آواي لرستاني را به جامعه هنري، اهالي موسيقي اين ديار و خانواده محترم ايشان تسليت عرض کرده و براي آن مرحوم، علو درجات و براي بازماندگان صبر و شکيبايي را از درگاه الهي مسئلت مي نمايند.
روابط عمومي انجمن موسيقي لرستان اعلام کرد: کيومرث صادقي سال 1360 در روستاي مله بلوط شهرستان چگني متولد شد و از سال 84 زير نظر انجمن موسيقي لرستان خوانندگي را شروع و در سال 87 در کلاس استاد علي دلفان حاضر و بر رديف هاي دهگانه موسيقي ايراني تسلط پيدا نمود .صداي بي‌نظير وي با اکتاوهاي بالا صداي استاد رضا سقايي را اذعان تداعي مي کرد .
در سال 92 تصنيف " هواي لرسو " با آهنگسازي منوچهر رحمتي و اشعار عابدين ميرزايي و در سال93 نيز قطعه" عشق تو اي خرموه " با اشعار رمضان پرورده و تنظيم منوچهر رحمتي و با صداي مرحوم کيومرث صادقي اجرا و ضبط شد.
مرحوم صادقي چندين اجراي زنده تلويزيوني و راديويي در صدا و سيماي مرکز لرستان و ديگر شبکه هاي ملي داشت.
وي در ارديبهشت ماه سال 94 به مدت 2 شب با گروه موسيقي " حرف تازه " و هنر نمايي منوچهر رحمتي(سرپرست و نوازنده سنتور)، سيف الدين آشتياني ( خواننده ) ، حسن سالم (کمانچه)، باقر بيرانوند و حميد سليماني (تار و بم تار)، شهاب خاکسار (تنبک) و محسن کيهان نژاد (سرنا) در تالار شهيد آويني مجتمع فرهنگي هنري خرم آباد تصنيف و قطعات زيبايي را اجر نمود و در 20 خردادماه 94 نيز در مراسم نکوداشت زنده ياد رضا سقايي با گروه "حرف تازه" و نوازندگي سنتور منوچهر رحمتي، کمانچه حسن سالم‌، تار حميد سليماني و تمبک شهاب خاکسار در تالار شهيد آويني مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد خرم‌آباد بروي صحنه رفت و ترانه هاي که تداعي کننده صداي استاد سقايي بود را اجرا و تحسين حاضرين در سالن را برانگيخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن