تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در خرم‌آباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۳۶ب.ظ)
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در خرم‌آباد برگزار شد موج - خرم آباد- مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور خانواده شهيدان، صارمي و حيدريان عصر جمعه، ۱۶ مرداد در خرم‌آباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاري موج، سيدسعيد شاهرخي، معاون سياسي ـ امنيتي استاندار لرستان در اين مراسم با گراميداشت روز خبرنگار و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان صارمي و حيدريان، گفت: خبرنگاران نقش مهمي در پويايي و رشد و شکوفايي جامعه ايفا مي‌کنند، خبرنگاران ديده‌باناني هستند که حافظ حقوق اجتماعي و سياسي مردم هستند.
وي افزود: با توجه به حساسيت و اهميت حرفه خبرنگاري همه ما مکلف هستيم بستر را براي انجام وظيفه صحيح و دقيق اين قشر فراهم آوريم و در جهت تقويت نهاد مقدس خبرنگاري تلاش کنيم.
معاون استاندار لرستان اضافه کرد: اولويت اول استاندار لرستان توجه به معيشت مردم، ايجاد شغل براي جوانان و جذب سرمايه‌گذار براي خروج از رکود اقتصادي استان است که خبرنگاران در اين زمينه نقش مهمي ايفا کرده‌اند.
شاهرخي گفت: در سال‌جاري ما انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را پيش‌رو داريم که نقش خبرنگاران بسيار مهم است همچنين بحث توافق هسته‌اي را داشتيم که اين توافق عقلانيت، تدبير و منطق قوي ملت ايران را به دنيا ثابت کرد.
وي نقش رسانه‌ها در بسترسازي فضاي عمومي و بيان واقعيت‌ها را مهم دانست و گفت: در انتخابات پيش‌رو مردم ما حماسه‌ساز خواهند بود و نقش رسانه‌ها اين است که در راستاي هرچه باشکوه‌تر شدن اين رويداد ملي تلاش و زمينه حضور مردم در انتخابات را فراهم آورند.
شاهرخي افزود: در بخش انتخابات نيازمند همراهي خبرنگاران در چهار بحث سلامت انتخابات، امنيت انتخابات، مشارکت حداکثري مردم و رقابت سالم هستيم که حاصل اين‌ها برگزاري يک انتخابات سالم و پرشور است که اين تنظيم کننده بقا و عزت جمهوري اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن