تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805348672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد صريح خطيب جمعه تهران از صنعت خودروسازي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتقاد صريح خطيب جمعه تهران از صنعت خودروسازي كشور
امام جمعه موقت تهران عنوان كرد كه متهم كردن ايران به ساخت سلاح هسته‌اي و حمايت از تروريست ادامه عداوت‌هاي قبلي است. اينكه خودرو ما در داخل جواب نمي‌دهد چطور مي‌تواند در جهان رقابت كند. اين يعني از علم و ثروت درست استفاده نمي‌كنيم.


امام جمعه موقت تهران عنوان كرد كه متهم كردن ايران به ساخت سلاح هسته‌اي و حمايت از تروريست ادامه عداوت‌هاي قبلي است.
به گزارش تسنيم، آيت‌الله محمد امامي كاشاني در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران، با اشاره به توافق هسته‌اي ايران و گروه 1+5 گفت: اين روزها اين توافق انرژي اتمي بحث سرزبان‌ها شده كه هم اكنون در شوراي عالي امنيت ملي بررسي مي‌شود و قبل از آن هم مجلس به آن رسيدگي كرده و ان‌شاءالله آن چيزي كه صلاح مملكت باشد انجام خواهد گرفت.  وي ضمن تقدير از تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي ايران اظهار داشت: تيم مذاكره كننده با منطق علمي و آرامش و با شجاعت توانستند راهي را بروند كه رهبر معظم انقلاب آن را هدايت و ملت هم از آنان پشتيباني مي‌كردند.  امام جمعه موقت نمازجمعه تهران خطاب به امريكا و دول غربي گفت: بحث‌ها و نسبت‌هايي را كه عليه جمهوري اسلامي ايران مي‌دهيد خلاف و دروغ است، اينكه جمهوري اسلامي ايران را به ساخت سلاح هسته‌اي متهم مي‌كنيد يا ادعا مي‌كنيد كه از تروريست‌ها حمايت مي‌كند، ادامه همان عداوت‌ها است و به قول وزير محترم امور خارجه به جاي اينكه اشتباهات گذشته خود را جبران كنيد، همان دروغ‌ها و عداوت‌ها را ادامه مي‌دهيد.  آيت‌الله امامي كاشاني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به حمايت امريكا و غرب ازحمله نظامي عربستان به مردم يمن گفت: رژيم پليد سعودي، رژيم صهيونيستي و گروه انحرافي داعش سه ضلع خبيثي‌اند كه مانند هم هستند كه از استكبار غرب نشئت گرفته و امروز مورد حمايت امريكا قرار گرفته‌اند و جالب آنكه اينها را به ايران نسبت مي‌‌دهند درحالي كه خودشان تروريست‌ها را تربيت وصادر كردند.  وي همچنين به حديثي از پيامبر گرامي اسلام اشاره كرد و افزود: پيامبر به مردم گفت شما اگر مي‌خواهيد راحت زندگي كنيد يهوديان را از جزيرة العرب بيرون كنيد. منظور از يهوديان همان دشمنان بودند، وگرنه يهودياني كه ايمان آورده بودند مشكلي نداشتند. امروز نيز صهيونيست‌ها همان يهوديان آن دوره هستند كه قرآن فرمود اينها ذاتاً جلب و خبيثند و با زندگي انساني اساساً ارتباطي ندارند.  امام جمعه موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: به امريكا و كشورهاي غربي مي‌گويم حالا كه شما مي‌خواهيد صهيونيست‌ها را راضي كنيد، بدانيد كه اينها از شما راضي نخواهند شد. زماني راضي مي‌شوند كه تمام ملت‌هاي روي زمين از بين بروند و تنها خودشان بمانند؛ مرگ بر آنان و مرگ براي كساني رقم خواهد خورد كه از آنان حمايت مي‌كنند.
آيت‌الله امامي كاشاني همچنين با تأكيد بر موضوع اقتصاد مقاومتي و تأكيد بر توجه به اين مقوله اظهار داشت: اين نكته را به مردم عزيز مي‌گويم كه توافقي كه انجام گرفته يك چيز رگه‌اي است و بدانيم كه رهبر انقلاب فرموده‌اند اقتصاد مقاومتي و اقتصاد مقاومتي نيز يك شاخص و رگه‌اي ديگر است و اين اقتصاد از شاخه يك درخت است و بايد بدانيم كه اينجا درخت چيست. وي يادآور شد: اگر اين درخت را بتوانيم به خوبي آبياري و نگهداري كنيم يكي از شاخه‌هاي آن كه همان اقتصاد مقاومتي است حل خواهد شد و دشمنان از برخي ياوه‌گويي‌هاي‌شان مبني براينكه تحريم‌ها ايران را وادار به مذاكره كرد پرهيز خواهند كرد.  وي با بيان اين مطلب كه چهار اصل در موضوع اقتصاد مقاومتي مهم هستند، اظهار داشت: يك اصل اين است كه عالم به علم خود عمل كند و علم را در مسير صحيح خود خرج كند. اصل ديگر اين است كه سرمايه‌دار و ثروتمند نيز سرمايه و غني خود را با اقتصاد ملي هماهنگ كند كه اگر اينگونه نباشد يعني عالم علم خود را در مسير خود ببرد، ثروت هم راه خود را برود جامعه آنگاه تكه تكه خواهد شد.  خطيب موقت نماز جمعه تهران با بيان اين مطلب كه دولت در اين مسير بايد هدايت و حمايت‌هاي لازم خود را انجام دهد، ادامه داد: مجلس نيز قوانين دست‌وپا گير را حذف كند تا علم و ثروت راه درست خود را بروند. اگر سرمايه‌دار جنس‌هاي بنجل چيني را به داخل كشور بياورد، همان راه غلطي است كه ثروت را در آن زمينه خرج كرده‌ايم.  وي افزود: امروز مي‌بينيد وقتي ماشيني درست مي‌شود و عده‌اي مي‌آيند و مصاحبه مي‌كنند كه لنتش، ترمزش، يا جاهاي ديگر آن خراب مي‌شود نيز برهمين مبناست. وقتي خودرويي در داخل نمي‌تواند مقاومت كند، چگونه مي‌خواهد با خارج رقابت كند. پس مي‌طلبد كه مردم عزيز راه درست اقتصاد مقاومتي را پيش بروند و در اين زمينه قواي سه‌گانه نيز بايد با يكديگر هماهنگ باشند.


منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن