تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجرت ماهیان دست‌بسته در کرانه آبی خزر/6 وداعی دلنشین در آستانه بدرقه‌ای باشکوه/ چه خوب رسیدید حواس‌مان حسابی پرت شده بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هجرت ماهیان دست‌بسته در کرانه آبی خزر/6
وداعی دلنشین در آستانه بدرقه‌ای باشکوه/ چه خوب رسیدید حواس‌مان حسابی پرت شده بود
مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر 30 شهید تازه تفحص‌ شده دوران دفاع مقدس امروز در چالوس آغاز شد و حضور مردمی نشان‌دهنده وداعی دلنشین با شهدا است.

خبرگزاری فارس: وداعی دلنشین در آستانه بدرقه‌ای باشکوه/ چه خوب رسیدید حواس‌مان حسابی پرت شده بود



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، امروز روز وداع با مردانی است که پس از سال‌ها، رخ نشان دادند تا دست ما را بگیرند.
امروز شاهد حضور کودکان بسیاری هستیم که در نخستین ساعات صبح یک‌روز تعطیل همراه با پدر و مادر خود به مراسم تشییع آمدند تا بگویند، شهدا را دوست داریم و قصد داریم وقتی بزرگ شدیم همچون غواصان سرباز وطن شویم.
امروز مردم شهرستان چالوس در کنار 30‌ شهید غواص حماسه‌ای دیگر خلق کردند تا نشان دهند که حضور در این گونه مراسم نشان‌دهنده پیوند بین نسل‌ها و تقویت روحیه جهادی و عاملی است تا فرصت‌طلبان داخلی و خارجی فضایی برای فعالیت پیدا نکنند. مردم شهرستان چالوس شب گذشته در کنار شهدا و در مراسم وداع با آنها عهد بستند که تا پای جان در راه حق و حقیقت ایستاد‌ه‌ و راه شهدا را ادامه می‌دهند.

چالوس قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران در ساعات اولیه روز جمعه شاهد اشتیاق وصف ناپذیری برای پیوستن به کاروان شهدا بود.
جوانانی که 30سال پیش، از چالوس با دستانی بازبال پرواز گشودند، امروز بادستانی بسته به محل عروج خودبازگشتند تا ثابت کنند، هرکسی دور ماند از اصل خویش، بازجویدروزگار وصل خویش..

آری؛ به راستی که شهدا و به ویژه شهدای غواص و گمنام انتظار دارند که راهشان را ادامه بدهیم و به مهم‌ترین پیام آنها که همان تسلیم‌ناپذیری در برابر مستکبران است، جامه عمل بپوشانیم. بدون شک دشمن امروز با رصد کردن این حضور با شکوه بار دیگر نقشه‌های خود را نقش برآب دیده و به این باور می‌رسد تا زمانی‌که ولایت فقیه و شهادت‌طلبی در این کشور وجود دارد، هیچ‌کسی نمی‌تواند به ایران اسلامی حمله کند.
چه خوب رسیدید حواس‌مان حسابی پرت شده بود.
 انتهای پیام/86028‎/ق20

94/05/16 - 10:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن