تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مرکز تحقیق و تعلیم حفاظت فنی و بهداشت کار شمال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: افتتاح مرکز تحقیق و تعلیم حفاظت فنی و بهداشت کار شمال کشور ایلنا: مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار منطقه شمال کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره‎برداری رسید.
 افتتاح مرکز تحقیق و تعلیم حفاظت فنی و بهداشت کار شمال کشور

به گزارش ایلنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص راه اندازی این مرکز تحقیقاتی گفت: این پروژه با گرایش ایمنی در کشاورزی در سال 1387 مطرح و طی مصوبه سفر استانی رئیس‎جمهور تصویب شد. «امرالـله عباسی» تصریح کرد: برای تجهیز آزمایشگاه‎های تخصصی و فنی این مرکز بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است. وی هدف اصلی این گروه تحقیقاتی را ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت کار در بین نیروهای انسانی شاغل در واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و معادن سطح کشور از طریق رشد توانایی‎ها، دانش عمومی و تخصصی افراد برشمرد و تصریح کرد: این مرکز به منظور کاهش حوادث و بیماری‎های ناشی از کار فعالیت می‎کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به فعالیت بخش حفاظت کار بیان داشت: این بخش با بهره‎گیری از آزمایشگاه‎های مختلفی نظیر ایمنی برق، تجهیزات بررسی و اندازه‎گیری و بهینه‎سازی عوامل زیان‎آور فیزیکی و شیمیایی و ارائه راه‎حل‎های مناسب در راستای حفاظت از کارگران در محیط کار فعالیت دارد.
عباسی گفت: گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار گلستان با دارا بودن تجهیزات یونیک و پیشرفته آزمایشگاهی امکان ارائه خدمات را برای متقاضیان فراهم آورده است.
وی در خصوص فعالیت‎های آموزشی مرکز فوق گفت: برنامه‎ریزی و اجرای دوره‎های آموزشی در زمینه حفاظت فنی و بهداشت کار در محل مرکز، شرکت، کارخانه، واحدهای مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی، خدماتی و معادن با توجه به اعلام نیاز آن واحدها انجام می‎دهد.


۱۳۹۴/۰۵/۱۵ ۱۱:۴۷:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن