تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج ارزش های اسلامی منجربه کاهش ناهنجاری ها می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ترویج ارزش های اسلامی منجربه کاهش ناهنجاری ها می شود خبرگزاری پانا:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در هر جامعه ای که ارزش های اسلامی ترویج پیدا کند، ناهنجاری های آن جامعه کاهش چشمگیری خواهد داشت.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ مرداد ساعت 11:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از دادگستری کرمان ،مجید رستمی افزود: برای پیشگیری از معضلات اجتماعی نیاز به یک عزم جدی است که در این بین تمامی اعضای جامعه می توانند نقش تعیین کننده و موثری داشته باشند.
 رستمی با تاکید بر پرهیز از تعصبات بی جا تصریح کرد: متاسفانه همین تعصبات بی مورد منجر به بروز جرایم جبران ناپذیر در جامعه خواهد شد.
وی با اشاره به تاثیر و اهمیت کار فرهنگی و نقش آن در کاهش معضلات اجتماعی گفت: برای ترویج فعالیت های فرهنگی علاوه بر دستگاه های فرهنگی باید ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها به کمک متولیان امر بیایند.
وی با بیان این مطلب که مجازات تنها عامل بازدارنده از جرم نیست، گفت: ریشه بیشتر ناهنجاری ها در جامعه، کم رنگ شدن مسایل اخلاقی است.
رستمی با بیان این مطلب که هنگام بروز یک حادثه نباید شتاب زده عمل کرد افزود: ممکن است هر گونه اطلاع رسانی غیر کاشناسی و شتاب زده موجب شود تا چهره شهر ناامن جلو داده شود که این در حالی می باشد که بسیاری از جرایم جنبه امنیتی ندارد.
رستمی تاکید کرد: دستگاه قضایی همانند گذشته به صورت ویژه، قتل های اخیر را مورد رسیدگی قرار خواهد داد و در صورت اثبات جرم، طبق قانون، حکم مسببان این قتل ها اجرا خواهد شد.
رستمی با تاکید بر اینکه وضعیت امنیت در شهرستان جیرفت خوب است گفت: هم اکنون در این شهرستان هیچ باند سازمان یافته و اشرار شناسنامه داری که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد وجود ندارد و این نشان از تلاش همه عوامل شورای تامین دارد.

https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن