تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803260827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور گرمای اهواز یار دوازدهم آبی‌ها/فولاد زیر ذره‌بین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور
گرمای اهواز یار دوازدهم آبی‌ها/فولاد زیر ذره‌بین
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم خوزستانی فولاد و استقلال اهواز به مصاف حریفان مشهدی خواهند رفت و استقلال خوزستان در خانه میزبان پرسپولیس خواهد بود.

خبرگزاری فارس: گرمای اهواز یار دوازدهم آبی‌ها/فولاد زیر ذره‌بین



به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و هر سه تیم خوزستانی این رقابت‌ها در مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت. در همین چارچوب، فردا استقلال خوزستان در ورزشگاه الغدیر یک دیدار سخت را با پرسپولیس برگزار خواهد کرد. در این دیدار استقلالی‌ها در حالی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که هفته گذشته در اصفهان نیز یک دیدار سخت دیگر را با سپاهان برگزار کردند تا خسته و بدون امتیاز  وارد این میدان شوند.

شاگردان عبدالله ویسی به این امید به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که بتوانند از استقلال خوزستان مدل 95 ـ 94 در این مسابقات رونمایی کنند، چرا که سخت می‌توان در اولین دیدار عیار تیمی را مشخص کرد.

استقلال خوزستان در این دیدار مربی و سرپرست خود را به دلیل محرومیت یک جلسه‌ای به همراه نخواهد داشت، این دیدار فردا پنجشنبه از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد و قضاوت آن بر عهده محسن ترکی خواهد بود، حسین طالقانی یعقوب سخندان نیز وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.،

اما فولاد خوزستان، نماینده قرمز پوش شهر اهواز نیز برای جبران بازی بد هفته نخست خود باید به مشهد صفر کند تا در برابر پدیده‌ای قرار گیرد که در هفته نخست توانسته بود پرسپولیس را در تهران متوقف کند.

اسکوچیچ که در بازی نخست انتقادهای زیادی را متوجه خود دید، بی‌شک در این دیدار سعی دارد تا جبران مافات کند و عیار واقعی تیم خود را مشخص کند.

فولادی‌ها اگر نتوانند در این دیدار بازی خود را به نمایش بگذارند و نتیجه‌ای در نهایت کسب کنند، بی‌شک اسیر حواشی بسیار و انتقادهای مسلسل‌واری خواهند شد.

اعتراض‌های هواداران فولاد که در هفته نخست نمود پیدا کرد، بی‌شک با عدم نتیجه‌گیری فولاد در هفته‌های آتی ادامه پیدا خواهد کرد و اسکوچیچ به خوبی می‌داند که هیچ نتیجه‌ای جز برد، هواداران پرشمار این تیم را راضی نگه نخواهد داشت.

این دیدار نیز روز پنجشنبه از ساعت 18 به قضاوت سید مهدی سیدعلی و کمک‌ها هادی طوسی و حسن انتظاری در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

دیگر تیم اهوازی این رقابت‌ها، استقلال کهنه‌کار این شهر است که پس از مدت‌ها حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند و روز جمعه برای نخستین بار پس از غریب به یک هزار نهصد و ده روز در مقابل دیدگان هواداران پرشمار خود در آوردگاه لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

استقلال اهواز در حالی به مصاف سیاه‌جامگان خواهند رفت که قطعاً این تیم مشهدی پس از کسب اولین شکست در خانه، حال کار سختی را در گرمای طاقت فرسای اهواز خواهد داشت.

استقلالی‌ها که تا به این ساعت هنوز مکان برگزاری دیدار خود را نمی‌دانند، باید نتیجه خوب بازی نخست خود را در این دیدار تکمیل کرده و با یک برد شیرین در اهواز خود را به امتیاز چهار برسانند، شاگردان بختیاری زاده به خوبی می‌دانند که گرفتن امتیاز در بازی‌ها نخست، کمک شایانی به این تیم در ادامه مسابقات خواهد کرد.

بدون شک سیاه‌جامگان در دیدار روز جمعه خود، با مشکلات عدیده‌ای از جمله گرمای هوا و تماشاگران پرشور استقلالی روبه‌رو خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید اولین میزبانی آبی‌های کهنه‌کار اهواز در لیگ برتر پس از مدت‌ها چه ارمغانی را برای این تیم به همراه خواهد داشت.

این دیدار عصر جمعه از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه الغدیر برگزار خواهد شد، قضاوت این دیدار نیز بر عهده امید سعیدفر است و آقایان حمید سبحانی و مهدی شفیعی وی را در داوری این دیدار یاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و طی آنها، استقلال خوزستان در اهواز میزبان پرسپولیس است، فولاد خوزستان در مشهد به مصاف پدیده می‌رود و استقلال اهواز نیز روز جمعه در ورزشگاه الغدیر اهواز میزبان سیاه‌جامگان مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/72013/ح40

94/05/14 - 11:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن