تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815055339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح‌های صنعتی 1.75 میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: طرح‌های صنعتی 1.75 میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارند
کارشناس دفتر طرح کمک‎های فنی و اعتباری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح‌های صنعتی در سال جاری حدود یک میلیارد و 750 میلیون ریال سرمایه در گردش نیاز دارند.
به گزارش نامه نیوز، علیرضا هادی امروز - سه‌شنبه - در نشست با مدیران عامل بانک‎های چهارمحال و بختیاری، به ضرورت تکمیل طرح‌ها و واحدهای موجود و تامین سرمایه‌های در گردش اشاره و اظهار کرد: لازم است از منابع کم، حداکثر بهره را ببریم.
 
وی با اشاره به اینکه 85 هزار واحد صنعتی در کشور فعال است، تصریح کرد: طرح‌های صنعتی در سال جاری حدود یک میلیارد و 750 میلیون ریال سرمایه در گردش نیاز دارند این در حالی است که اعتبار تعیین شده از جانب دولت برای این طرح‌ها 500 میلیارد ریال است.
 
هادی اظهار کرد: به استناد ماده 224 قانون برنامه پنجم، می‌توانیم کمک‌های فنی اعتباری دولت به بخش غیر دولتی را به صورت تسهیلات یا یارانه سود کارمزد در اختیار متقاضیان قرار دهیم.
 
وی گفت: اگر بانک‌های استان از محل منابع خود به متقاضیان تسهیلات پرداخت کنند، وزارت صنعت، معدن و تجارت به میزان پنج درصد سود یارانه را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد.
 
کارشناس دفتر طرح کمک‎های فنی و اعتباری وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: پیش‎بینی شده به طرح‌ها و واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری حدود 300 میلیارد ریال اعتبار برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پرداخت شود.
 
وی کاهش قیمت تمام شده محصولات و افزایش فضای رقابتی را یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح دانست و تاکید کرد: با صرف هزینه یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان می‌‎توان به میزان 30 میلیارد به واحدها و طرح‎های صنعتی تسهیلات پرداخت کنیم.


منبع: ایسنا


۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن