تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814222955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور مقاومت از بين نمي‌رود/ اقتدار دفاعي و امنيتي جلوتر از سند چشم انداز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۲ب.ظ)
ولايتي در جمع فرماندهاي عالي ناجا: محور مقاومت از بين نمي‌رود/ اقتدار دفاعي و امنيتي جلوتر از سند چشم انداز موج-رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک با تاکيد بر اين که دشمنان نخواهند توانست محور مقاومت را در منطقه از بين ببرند، گفت: در يمن، عراق و لبنان نيز خواب شوم آنان تعبير نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر ولايتي صبح سه شنبه در جمع تعداي از فرماندهان ارشد نيروي انتظامي و با حضور سردار سرتيپ حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي، اين مطلب را بيان کرد.
دبيرکل مجمع جهاني بيداري اسلامي تقسيم بندي تروريست‌هاي منطقه به افراطي و ميانه رو را مضحک دانست و افزود: نکته جالب تر آن که برخي از اين کشورها که کمترين نشانه اي از دموکراسي را تجربه نکرده‌اند در خصوص سوريه و برخي کشورهاي اسلامي و دولت‌هاي قانوني و عضو سازمان ملل اعلام مي‌کنند که رييس جمهوري به صورت دموکراتيک انتخاب نشده و دموکراسي بر قرار نيست.
ولايتي اضافه کرد: به اين بهانه بيش از چهار سال در سوريه با مردم و دولت در حال جنگ هستند و تا حدود 200 تا 300 متري دفتر بشار اسد هم آمدند و او ايستادگي کرد، قطعاً امروز از آن روزها قدرتمندتر حضور دارد.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران گام‌هاي پيشرفت و دستيابي به اهداف تعيين شده را با هدايت رهبر معظم انقلاب، ايستادگي ملت شريف ايران و همت مسوولان کشوري و لشگري به عنوان کشوري مقتدر در منطقه و تأثيرگذار در عرصه بين المللي طي خواهد کرد.
ولايتي در بخش ديگري از سخنان خود از عملکرد ناجا در حفظ ثبات و امنيت کشور در کنار ديگر نيروهاي نظامي، تشکر کرد و به جايگاه ايران در منطقه و تأثير گذاري آن در عرصه بين المللي اشاره کرد.
وي افزود: بي ترديد با رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب امروز جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي نظامي، دفاعي و امنيتي مقتدرترين کشور منطقه محسوب مي‌گردد که زودتر از پيش بيني‌هاي انجام شده در برنامه چشم انداز بيست ساله محقق شد است.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک به توافق هسته اي با 6 کشور جهان هم پرداخت و گفت: با ايستادگي و مقاومت ملت شريف ايران و تلاش مسئولان و پيگيري‌هاي تيم مذاکره کننده در اين دوره و دوره‌هاي قبلي، پس از 12 سال نتايجي به دست آمد که بايد مراجع قانوني در فرصتي که دارند مورد بررسي قرار دهند و اميدواريم آن چه براي ملت و کشور مناسب است تحقق يابد و در ادامه هم بايد دقت لازم را در تعامل با آژانس و کشورهاي مذاکره کننده داشته باشيم.
ولايتي به موضوعات منطقه اي هم اشاره کرد و با اظهار تأسف از اين که در اطراف جمهوري اسلامي ايران تقريباً تمامي کشورها داراي مشکلات و مصائب گوناگوني هستند که براي جمهوري اسلامي ايران خطراتي را مي‌تواند به دنبال داشته باشد، گفت: در اين خصوص بايد هوشياري و دقت لازم را به عمل آورد و تلاش کرد خطر را از مرزها دور کرد.
وي ادامه داد: با تدبير نيروي انتظامي و ديگر نيروهاي نظامي کشور شاهد ثبات و امنيت در کشور هستيم که البته بايد در مقابل توطئه دشمنان دقت و برنامه ريزي لازم را براي مقابله با تهديدات داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن