تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820040053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای هماهنگی تبلیغات در حوزه های فرهنگی ورود کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار آذربایجان شرقی: شورای هماهنگی تبلیغات در حوزه های فرهنگی ورود کند خبرگزاری پانا:استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی های فکری و عملی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این شورا با توجه به چنین ظرفیتی باید در حوزه های فرهنگی جامعه نیز ورود پیدا کند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد ساعت 12:35

خبرگزاری پانا+شورای هماهنگی تبلیغات در حوزه های فرهنگی ورود کند

به گزارش خبرگزاری پانا،اسماعیل جبارزاده در دیدار با اعضا و مجمع نمایندگان عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد، اظهار کرد: چون اعضای این شورا از افراد حقیقی و حقوقی صاحب نظر و مدیران اجرایی موثر در تصمیم گیری های کلان تشکیل یافته بنابراین می توان وظایف دیگری نیز به ویژه در زمینه های فرهنگی و اجتماعی برای آن تعریف کرد. وی ، خواستار ارتباط محکم و تنگاتنگ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای فرهنگی آذربایجان شرقی برای تعریف حوزه های همکاری این دو مجموعه شد و افزود: این ارتباط و تعامل سازنده می تواند بخشی از مشکلات فرهنگی جامعه و استان را رفع کند. جبارزاده ، تصمیم امام راحل برای تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد سال 1359 را ایده ای ناب و موثر برای تحکیم انقلاب اسلامی عنوان و یادآوری کرد: عملکرد شایسته و مثبت این نهاد انقلابی در طول سالیان گذشته نشان می دهد که تصمیم امام خمینی (ره) در این رابطه بسیار تیزبینانه بوده و ماندگاری آن لزوم وجود این نهاد را اجتناب ناپذیر می کند. وی ادامه داد: در سایه زحمات و تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که آیین های مختلف ملی و مذهبی در کشور از رونق و شکوه خاصی برخوردار بوده و سازمان دهی این مراسم ها در عظمت انقلاب اسلامی و نشان دادن دستاوردهای عظیم انقلاب تاثیرگذار و تعیین کننده بوده است. جبارزاده از زحمات اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در معرفی ارزش های اصیل انقلاب و نظام و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه قدردانی کرد و گفت: در سالجاری تلاش خواهد شد اعتبارات مناسبی نسبت به سال گذشته که دست دولت در بودجه ریزی بسته بود، به شورای هماهنگی استان اختصاص دهد. در پایان این دیدار لوح تقدیر قایم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به پاس حمایت، همراهی و نقش تعیین کننده استاندار آذربایجان شرقی در برگزاری شایسته مراسم باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی به ویژه حماسه ماندگار و بی بدیل یوم الله 22 بهمن سال 1392 به وی اهدا شد. همچنین اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اهدای هدیه ای از حمایت های دکتر جبارزاده از این شورا قدردانی کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن