تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802450176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: مرزهای ما با ترکیه کاملا امن است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: وزیر کشور: مرزهای ما با ترکیه کاملا امن است


وزیر کشور درباره حوادث ترکیه و اتفاقاتی که اخیرا در آن افتاده است گفت: دولت ترکیه به علت ورود به مسائل سوریه، اعزام نیرو به این کشور و حمایت از داعش ، خود را دچار تنش های داخلی کرده است و برخی گروه های داخلی نیز به تهدید عملی برای آنها تبدیل شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رحمانی فضلی ناامنی در ترکیه را مشکل داخلی این کشور دانست و گفت: مرزهای ما با ترکیه کاملا امن است.
وزیر کشور که عصر دوشنبه برای دیداری کوتاه به  شهر کرمان سفر کرده بود در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه این شهر افزود: در مرزهای کشورمان مساله و ناامنی نداریم و با اعلام بیطرفی، این حوادث را مسائل داخلی خودشان میدانیم.  
وزیر کشور افزود: ایران همواره مخالف خشونت و افراطی گری بوده و خواهد بود؛ اما هرجایی که حقی از مسلمانی ضایع شده است، وظیفه خود می دانیم حمایت کنیم و این حمایت را از مردم سوریه نیز انجام دادیم و خوشبختانه به فضل الهی اوضاع سوریه نیز در حال بهبود است.
وزیر کشور همچنین از همراهی ائمه جمعه  استان کرمان با استاندار برای پیشبرد طرح های اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد و این همکاری را نمونه ای برای سایر استان ها دانست.
رحمانی فضلی گفت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی همه باید تلاش کنیم مشکل اقتصادی مردم حل شود .
آیت الله سید یحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم دراین دیدار گفت: همواره از دولت حمایت کرده ایم؛ اما این به معنای آن نیست که دولت معصوم است و مشکلی ندارد، از نظر کلی و اصولی، خط مشی رئیس جمهور خوب است و در مواردی نتیجه هم داده است. امام جمعه کرمان افزود: عده ای از دولت و عوامل دولت انتقاد می کنند و برخی نیز به مسئولان اهانت می کنند که اهانت به مسوولان بدعت خطرناکی برای کشور است. از هر دولتی که خوب کار کند حمایت می کنیم و کاری به خط و خطوط سیاسی نداریم.
وزیر کشور عصر دوشنبه برای بررسی مسائل مختلف استان کرمان، شرکت در نشست شورای تامین و حضور در آیین بازگشایی باغ تاریخی فتح آباد وارد این شهر شد. این باغ تاریخی که از آثار دوره قاجاریه است و با وجود ثبت در فهرست آثار ملی، ده ها سال به صورت مخروبه رها شده بود طی 15 ماه و با صرف 8 میلیارد تومان هزینه بازسازی به روی مردم گشوده شد. جمعیت انبوهی از مردم کرمان در آئین بازگشایی این باغ تاریخی که در منطقه اختیارآباد شهر کرمان قرار دارد حضور یافتند. وزیر کشور: دولت امسال تمرکز بیشتری بر بحث مبارزه با مواد مخدر دارد عبدالرضا رحمانی فضلی هنگام ورود به کرمان و در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران گفت: بررسی طرح های مبارزه با مواد مخدر یکی از دستور کارهای وی در سفر به کرمان است. وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل هجده درصد افزایش داشته است گفت: یکی از برنامه های اولویت دار کشور در سال جاری، طرح مبارزه با مواد مخدر است و امیدواریم حمایت خوبی از استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان که دراین مبارزه پیشتاز هستند صورت گیرد.
وزیر کشور افزود: بحث ساماندهی افاغنه هم یکی از مواردی است که در این سفر پیگیری خواهم کرد و طرحی که در این زمینه در شورای امنیت ملی مصوب شده است به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
رحمانی فضلی همچنین با قدردانی از ابتکارات و طرح های نوآورانه استان کرمان از جمله طرح مثلت توسعه، طرح همیاران آب و تدوین منشور اخلاق انتخاباتی گفت: از استاندار کرمان دعوت شده است در جلسه آینده شورای عالی امنیت ملی درباره بحران آب برای انتقال تجربیات استان در این زمینه حضور داشته باشد.


سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن