تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816310969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار کردن در حوزه گردشگري روستايي همکاري بين‎بخشي دستگاه‌ها را مي‌طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۶ب.ظ)
معاون بنياد مسکن در خرم‌آباد: کار کردن در حوزه گردشگري روستايي همکاري بين‎بخشي دستگاه‌ها را مي‌طلبد موج - معاون عمراني روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: کار کردن در حوزه گردشگري روستايي همکاري بين‎بخشي دستگاه‌ها را مي‌طلبد .
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا شاملو عصر امروز در مراسم افتتاح طرح هادي بيشه، اظهار داشت: بنياد مسکن در طي سال‌ها پس از انقلاب، اين توفيق را داشته که به‌عنوان يکي از نخستين نهادهاي سازندگي کشور، فعاليت‌هاي خود را در مناطق روستايي متمرکز کند.
وي افزود: بنياد مسکن به‌واسطه اجراي طرح هادي، اجراي طرح روستاهاي هدف گردشگري، سنددار کردن املاک روستايي، مقاوم‌سازي و نوسازي مسکن روستايي درصدد خدمت‌گزاري به قشر روستايي است.
معاون عمراني روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي با بيان اينکه اثرگذارترين قشر جامعه روستائيان هستند، عنوان کرد: روستائيان يک جامعه مولد و در عين حال کم‌توقع هستند بنابراين خدا را شاکريم که خدمات خوبي نيز در روستاها انجام شده و البته راهي طولاني در پيش داريم که بتوانيم فاصله محروميت روستا و شهر را کمتر کنيم.
وي با اشاره به اينکه يکي از پايه‌هاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي، توجه به جامعه روستايي است، تصريح کرد: يکي از الزامات خودکفايي و استقلال کشور حفظ توليدات کشاورزي و امنيت غذايي است که اين مهم در روستاها رخ مي‌دهد.
شاملو با بيان اينکه در راستاي حمايت از روستائيان، کارگروه‌هاي توسعه و عمران روستايي در استان‌ها برگزار شده است، بيان کرد: يکي از مصوباتي که دولت براي مسکن روستايي داشته، لزوم نوسازي و مقاوم‌سازي سالانه 200 هزار واحد روستايي است و اميد است که در برنامه ششم توسعه گام‌هاي مهم‌تري براي توسعه و عمران روستاها برداشته شود.
وي با بيان اينکه کار کردن در حوزه گردشگري روستايي همکاري بين‎بخشي دستگاه‌ها را مي‌طلبد، گفت: در ابتداي برنامه پنجم توسعه، تفاهم‌نامه‌اي بين پنج سازمان و وزارتخانه براي بهسازي 150 روستاي هدف گردشگري در سطح کشور امضا شد که با حمايت‌هاي استانداري لرستان، بهسازي روستاي بيشه با سرعت بيشتري نسبت به ساير روستاها در حال انجام است.
معاون عمراني روستايي بنياد مسکن انقلاب اسلامي افزود: حضور گردشگر در مناطق روستايي مي‌تواند يک فرصت و يا يک تهديد باشد، اگر با برنامه‎ريزي نيازهاي گردشگران برطرف نشود، گرفتاري‌هايي براي ساکنان و مراجعه‌کنندگان ايجاد مي‌شود از اين رو پس بايد امکانات موردنياز گردشگران از قبيل پارکينگ، بازارچه فروش محصولات روستايي، شبکه دسترسي مناسب و ساير زيرساخت‌هاي لازم فراهم شود.
وي با اشاره به اينکه راه‌اندازي هتل در روستاهاي هدف گردشگري ممکن است توجيه اقتصادي نداشته باشد، گفت: بنا داريم که اماکني تحت‌عنوان مسافرکاشانه احداث کنيم که در اين راستا تسهيلاتي تا سقف 15 ميليون تومان به روستائيان براي ساخت مسافرکاشانه اعطا مي‌شود و روستانشينان مي‌توانند اين اماکن را به گردشگران اجاره دهند و بدين‌وسيله کسب درآمد کنند.
شاملو بيان کرد: بايد تک تک اهالي روستا آموزش ببينند تا نحوه رفتار آن‌ها با گردشگران به‌نحوي باشد که سبب جذب توريست در روستاي هدف گردشگري بيشه بشود، علاوه بر شيوه برخورد، امنيت روستا و بهداشت محيط، تغذيه و خدماتي که ارائه مي‌شود نيز نقش مهمي در جذب گردشگر دارد.
وي با اشاره به اينکه تبليغات يکي ديگر از ارکان جذب توريست درمنطقه بيشه است، اظهار داشت: بايد در اين راستا، تبليغات وسيعي در سطح استان و کشور انجام بگيرد کما اينکه اين منطقه، قابليت لازم را دارد که به‌عنوان يک محور گردشگري معرفي شود و از اين طريق ظرفيت خوبي را براي شهرستان و استان ايجاد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن